Společnost


Centralshop s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3849Ztracená krytka při opravě mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2014, před 10 lety

Natálie Štěpánková

Znění stížnosti

Dne 17.7.2014 jsem si vyzvedla voděodolný mobil Sony Ericsson xperia go od fa CENTRALSHOP s.r.o. , Vyšehradská 2, Praha 2, 128 00. Dne 10.2.2014 jsem ho reklamovala, protože nešel zapnout. Telefon jsem posílala na opravnu CENTRALSHOP s.r.o., Hlavní třída 698, Ostrava Poruba, 708 00. Opravený telefon mi přišel od firmy Salbio data tech s.r.o., Porubská 552/28, Ostrava Poruba, 708 00, ale bohužel bez krytky, která je nedílnou součástí tohoto telefonu, bez ní není voděodolný. Ihned jsem kontaktovala firmu a potom ještě několikrát, bohužel bez výsledku. Firma odmítala pochybení, přestože mám vše nafocené a přepravní obaly uschované. Hájili se tím, že se krytka uvolnila a já vše vyhodila s obalem. Poté, co jsem firmě poslala tyto fotky se již neozvala i přesto, že jsem jim poslala předžalobní výzvu. Krytku jsem si musela sehnat sama a zaplatit.Nejde mi tak ani o tu částku, ale o to, že by mohli poslat půlku mobilu a vy jako slušný zákazník se nemůžete nijak bránit......


Produkt

Sony Ericsson xperia go ST27i yellow EE, výr.číslo 355113052675834, cena 5 418 Kč


Požadované řešení

Nový celý mobil a nebo uhradit částku cca 200 Kč za krytku + náhradu za dopravu cca 100 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2014 15:16, před 10 lety

Pokud by spotřebitelka prokázala stav mobilního telefonu v době uplatnění reklamace a rozdílný stav v době převzetí telefonu z reklamace, měla by nárok na náhradu škody dle § 2944 občanského zákoníku, který stanoví, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo požádá-li o to spotřebitel, hradí se škoda v penězích.
Byla-li reklamace uznána, spořebitelka má nárok na úhradu nutných nákladů, které ji v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly, např. poštovné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 16:58, před 10 lety

Společnost Centralshop s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.