Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#38494Neoprávněné odečítání 100 Kč každý týden z mého účtu u operátora Vodafone.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2020, před 5 lety

Lucie Liptáková

Znění stížnosti

Tato společnost Dimoco Europe GmbH neoprávněně odečítá každý týden z mého Vodafone účtu 100 Kč. Navštívila jsem společnost Vodafone, kde mi sdělili, že si problém musím vyřešit sama. Personál byl velice ochotný a zablokovali platby třetím stranám na mém účtu. Nicméně zbytek musím řešit sama, ale opravdu nevím jak, proto se obracím na vaši pomoc.


Požadované řešení

Prosím o zrušení těchto neoprávněných plateb ze strany DIMOCO Europe GmbH.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2020 14:52, před 5 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2020 08:48, před 5 lety

Ahoj Lucie Liptáková,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem
DIMOCO Team

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.1.2020 15:26, před 5 lety


Lucie Liptáková

Nainstalovala jsem do svého telefonu aplikaci na úpravu účesu. Následně mi přišla sms, s vyjádřením, že pokud na tuto sms odpovím, bude mi služba účtována. Tuto sms jsem ignorovala a neodpovídala na ni. Následně mi přišla druhá sms, že mi aktivovali službu, za kterou si budou účtovat 100,- Kč týdně z mého účtu. Tato nainstalovaná aplikace pravděpodobně sama odeslala sms bez mého vědomí. To považuji za nekorektní a sprosté jednání. Aplikaci jsem okamžitě odinstalovala a telefon resetovala do továrního nastavení, čímž jsem ztratila vše, co jsem měla v telefonu. Důrazně žádám o vyřešení celé záležitosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2020 11:35, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2020 12:50, před 5 lety

Vážená paní Liptáková,

Děkuji vám za informaci.
Žádáme vás, abyste se obrátili na call centrum MPSC se svým postiženým číslem mobilního telefonu, protože transakce lze s tím pouze zjistit. Pokud existují transakce, MPSC vám pomůže kontaktovat příslušného poskytovatele služeb a najít řešení. Můžete se k nim dostat na adrese info-cz@mobileinfo.biz.

S pozdravem,

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.1.2020 16:00, před 5 lety


Lucie Liptáková

Nehodlám odesílat žádné další sms, abych se mohla přihlácit na jejich portál www.mobileinfo.biz. Je to podvodné jednání. Žádají přihlášení pomocí sms, aby mi následně poslali přihlašovací pin kod. Nemám v úmyslu platit další peníze za nějaké přihlášení. Co je to za jednání?!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2020 10:47, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2020 11:05, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.