Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 28.11.2019 jsem zakoupil u společnosti Lion Sport boty, kde byla uvedena velikost 44 = 27,1 cm. Ve skutečnosti mi přišly boty velikosti 28,5 cm. Danou situaci jsem se snažil ihned řešit a zaslal jsem boty na reklamaci, která byla zamítnuta z důvodu poničení krabice. Boty nebyly nošené a ani náklady na dopravu nebyly proplaceny. Společnost jsem se snažil následně kontaktovat pomocí emailu pro další podání vysvětlení, ale bez odpovědi.
https://www.lionsport.cz/panske-fitness-boty-reebok-speed-tr-flexweave-dv4400
Rád bych poprosil o nápravu a zaslání správné velikosti bot, které by měly být velikosti 27,1 cm případně 27,5 cm. A taky o proplacení nákladů, které mi spolu s reklamací byly zamítnuty.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které prodávající na svých webových stránkách inzeroval, má spotřebitel v tomto konkrétním případě právo žádat dodání nové věci. Pokud není možné novou věc dodat, může spotřebitel odstoupit od smlouvy. Místo výše uvedených způsobů nápravy má spotřebitel rovněž právo žádat přiměřenou slevu.
Při uplatnění reklamace není spotřebitel povinen předat prodávajícímu zboží v původním obalu. Takovéto ujednání kupní smlouvy by omezovalo spotřebitele na jeho právech z vadného plnění a k takovémuto ujednání by se nepřihlíželo. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den pane Kralik, dle poslední telefonické domluvy a emailové komunikaci jsme se dohodli o zaslání Vaši objednávky zpět na eshop k výměně a nebo případnému vrácení platby za objednávku. A taktéž za poštovné. Předem děkuji Tým Lion Sport
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den. Došlo pouze k proplacení bot. Poštovné uhrazeno nebylo. Zaslal jsem dva emaily, kde se v příloze nacházel doklad vystavený Českou poštou. Do dnešního dne neregistruji proplacení poštovného.
Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.