Společnost


Lion Sport s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#38499Jina velikost bot a neuznani reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2020, před 5 lety

Lukas Kralik

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 28.11.2019 jsem zakoupil u společnosti Lion Sport boty, kde byla uvedena velikost 44 = 27,1 cm. Ve skutečnosti mi přišly boty velikosti 28,5 cm. Danou situaci jsem se snažil ihned řešit a zaslal jsem boty na reklamaci, která byla zamítnuta z důvodu poničení krabice. Boty nebyly nošené a ani náklady na dopravu nebyly proplaceny. Společnost jsem se snažil následně kontaktovat pomocí emailu pro další podání vysvětlení, ale bez odpovědi.


Produkt

https://www.lionsport.cz/panske-fitness-boty-reebok-speed-tr-flexweave-dv4400


Požadované řešení

Rád bych poprosil o nápravu a zaslání správné velikosti bot, které by měly být velikosti 27,1 cm případně 27,5 cm. A taky o proplacení nákladů, které mi spolu s reklamací byly zamítnuty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 22:09, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které prodávající na svých webových stránkách inzeroval, má spotřebitel v tomto konkrétním případě právo žádat dodání nové věci. Pokud není možné novou věc dodat, může spotřebitel odstoupit od smlouvy. Místo výše uvedených způsobů nápravy má spotřebitel rovněž právo žádat přiměřenou slevu.

Při uplatnění reklamace není spotřebitel povinen předat prodávajícímu zboží v původním obalu. Takovéto ujednání kupní smlouvy by omezovalo spotřebitele na jeho právech z vadného plnění a k takovémuto ujednání by se nepřihlíželo. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.1.2020 14:55, před 5 lety

Dobrý den pane Kralik, dle poslední telefonické domluvy a emailové komunikaci jsme se dohodli o zaslání Vaši objednávky zpět na eshop k výměně a nebo případnému vrácení platby za objednávku. A taktéž za poštovné. Předem děkuji Tým Lion Sport

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2020 12:47, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.2.2020 16:13, před 5 lety


Lukas Kralik

Dobrý den. Došlo pouze k proplacení bot. Poštovné uhrazeno nebylo. Zaslal jsem dva emaily, kde se v příloze nacházel doklad vystavený Českou poštou. Do dnešního dne neregistruji proplacení poštovného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2020 09:07, před 5 lety

Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 10:40, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.