Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakupil som si mobilny telefon Samsung Note II dne 11.5.2013
Po priblizne 3 mesicich pouzivani se mi objevil pruh pres LCD, kterya nebranil dalsimu pouzivani. Z toho duvodu jsem byl u prodejce kde mi zdelili ze na reklamaci maji 30 dnu takze budu bez telefonu. To som odmit protoze jsem nemohl byt bez telefonu 30 dnu.
Dne 20.5. 2014 jsem zavez telefon prodejci na reklamaci protoze se vyskytla taky dalsi zavada ze telefon nejde nabit. Konektor je nadale funkcni t.j. po zapojeni se pripoji k pocitaci ale nefunguje nabijeni.
Vyjadreni od prodejce ze dne 18.6.
Mechanicky poskozen LCD a konektor nabijeni. Toto se nezlucuje se zarucnimi podminkami. Zaruka NEUZNANA. Cenovy navrh opravy 3300 LCD 500 nabijeni.
Moje vyjadreni prodejci bylo:
1. pruh na LCD byl jeste pred tim jak se rozpraskal kryt pod tlacitkem home. V zadnem pripade nebyl mechanicka poskozen LCD.
2. Konektor nabijeni je funkcni co znaci ze telefon reaguje na pripojeni k pocitaci. Predpokladam ze je poskozen nabijeci modul v telefone ktery nemuze byt poskozen mechanicky zvenku.
Telefon Samsung Note II
Oprava telefonu vramci zaruky.
|
Tweet |
V případě, že již uplynulo více než 6 měsíců od převzetí výrobku a spotřebitel s výsledkem reklamace nesouhlasí, měl by nyní prokázat, že se nejedná o mechanické poškození, ale o vadu. K prokázání tohoto faktu je nejvhodnějším důkazním prostředkem znalecký posudek. Posudek by měl být vypracován co nejdříve po zamítnutí reklamace, aby co nejvíce odrážel stav mobilního telefonu v době uplatnění reklamace. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost POTTO Consulting s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.