Společnost


POTTO Consulting s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3850Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2014, před 10 lety

Igor Slovak

Znění stížnosti

Zakupil som si mobilny telefon Samsung Note II dne 11.5.2013

Po priblizne 3 mesicich pouzivani se mi objevil pruh pres LCD, kterya nebranil dalsimu pouzivani. Z toho duvodu jsem byl u prodejce kde mi zdelili ze na reklamaci maji 30 dnu takze budu bez telefonu. To som odmit protoze jsem nemohl byt bez telefonu 30 dnu.
Dne 20.5. 2014 jsem zavez telefon prodejci na reklamaci protoze se vyskytla taky dalsi zavada ze telefon nejde nabit. Konektor je nadale funkcni t.j. po zapojeni se pripoji k pocitaci ale nefunguje nabijeni.
Vyjadreni od prodejce ze dne 18.6.
Mechanicky poskozen LCD a konektor nabijeni. Toto se nezlucuje se zarucnimi podminkami. Zaruka NEUZNANA. Cenovy navrh opravy 3300 LCD 500 nabijeni.

Moje vyjadreni prodejci bylo:
1. pruh na LCD byl jeste pred tim jak se rozpraskal kryt pod tlacitkem home. V zadnem pripade nebyl mechanicka poskozen LCD.
2. Konektor nabijeni je funkcni co znaci ze telefon reaguje na pripojeni k pocitaci. Predpokladam ze je poskozen nabijeci modul v telefone ktery nemuze byt poskozen mechanicky zvenku.


Produkt

Telefon Samsung Note II


Požadované řešení

Oprava telefonu vramci zaruky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2014 16:02, před 10 lety

V případě, že již uplynulo více než 6 měsíců od převzetí výrobku a spotřebitel s výsledkem reklamace nesouhlasí, měl by nyní prokázat, že se nejedná o mechanické poškození, ale o vadu. K prokázání tohoto faktu je nejvhodnějším důkazním prostředkem znalecký posudek. Posudek by měl být vypracován co nejdříve po zamítnutí reklamace, aby co nejvíce odrážel stav mobilního telefonu v době uplatnění reklamace. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 17:02, před 10 lety

Společnost POTTO Consulting s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.