Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.1. Jsem v 15:12 jela rychlíkem na Mělník z Litoměřic,když jsem si chtěla zakoupit lístek normálně na stanici byla tam velká fronta a rychlík už přijel tím jsem si nestihla lístek koupit. Když jsem vešla do vlaku a hledala místo zarazil mně revizor s tím že chce vidět můj lístek,na to jsem mu vysvětlila situaci že jsem si lístek chtěla koupit ale že jsem to jednoduše nestihla.On mi na to odpověděl že ho to nezajímá a ať mu řeknu kam jedu.Vyjel mi lístek za 55Kč.Stála ale i slečna zamnou a také mu říkala ze si nestihla koupit lístek on ji na to odpověděl “zmiz ať te nevidím “ žádný lístek neplatila.Tím chci uvést žádost na pana průvodčího za nesprávné chování k cestujícím.
Jak jsme již zmínila byl to rychlik z Ústí nad Labem,který dále pokračoval přes Mělník a Kolín v čase 15:12 z Litoměřic
O peníze mi nejde, jde mi o spravidelný přístup ke všem cestujícím a průvodčiho na toto upozornit
|
Tweet |
Zaměstnanec společnosti by měl jednat se všemi zákazníky dle stejných pravidel. Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Nákup jízdenky u průvodčího je možný bez přirážky, pokud jede cestující ze stanice, ve které nebyla otevřená pokladna. Jinak je nutné zaplatit navíc manipulační přirážku 40 Kč. Manipulační přirážku neplatí držitelé průkazu ZTP nebo ZTP/P ani ve stanici s otevřenou pokladnou.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Po vzájemné komunikaci se společností zdůrazňujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné se obrátit přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.