Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, Včera 5.1.2020 jsem si založil účet na stránce be2 a zaplatil prémiové členství, v emailu jsem se dočetl o automatickém prodlužování o které opravdu nemám zájem, psal jsem společnosti email s vyplněnou žádosti o odstoupení od smlouvy na premium účet na seznamce be2 plus smazání mého profilu s veškerými daty a zrušení mého souhlasu s poskytováním mých osobních údajů. Zatím jsem nedostal žádnou odpověd kromě automatických zpráv a obávám se že se odpovědi nedočkám během 14 dní což je stanovená lhůta na odstoupení, proto se obracím na Vás s prosbou o pomoc.
Děkuji
Zakoupeno prémium členství 5.1.2020. na seznamce be2, zaplaceno na 1 měsíc.
Požaduji o okamžité odstoupení od smlouvy, smazání mého profilu s veškerými daty a zrušení mého souhlasu s poskytováním mých osobních údajů.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, je takové odstoupení od smlouvy účinné a společnost je povinna jej respektovat. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Spotřebitel by si měl ponechat všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu zrušil, případně že se ji pokoušel zrušit. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelovi rovněž doporučujeme oslovit banku s případnou žádostí o zablokování platební karty, prostřednictvím které poplatek za členství hradil.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.