Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#38504Zrušení účtu a prémiového členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2020, před 5 lety

Jiří Koubek

Znění stížnosti

Dobrý den, Včera 5.1.2020 jsem si založil účet na stránce be2 a zaplatil prémiové členství, v emailu jsem se dočetl o automatickém prodlužování o které opravdu nemám zájem, psal jsem společnosti email s vyplněnou žádosti o odstoupení od smlouvy na premium účet na seznamce be2 plus smazání mého profilu s veškerými daty a zrušení mého souhlasu s poskytováním mých osobních údajů. Zatím jsem nedostal žádnou odpověd kromě automatických zpráv a obávám se že se odpovědi nedočkám během 14 dní což je stanovená lhůta na odstoupení, proto se obracím na Vás s prosbou o pomoc.

Děkuji


Produkt

Zakoupeno prémium členství 5.1.2020. na seznamce be2, zaplaceno na 1 měsíc.


Požadované řešení

Požaduji o okamžité odstoupení od smlouvy, smazání mého profilu s veškerými daty a zrušení mého souhlasu s poskytováním mých osobních údajů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2020 15:29, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, je takové odstoupení od smlouvy účinné a společnost je povinna jej respektovat. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Spotřebitel by si měl ponechat všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu zrušil, případně že se ji pokoušel zrušit. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelovi rovněž doporučujeme oslovit banku s případnou žádostí o zablokování platební karty, prostřednictvím které poplatek za členství hradil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2020 17:46, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 21:28, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.