Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#38505Nekorektní jednání prodejce při reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2020, před 5 lety

Michal Macourek

Znění stížnosti

V prodejně Electroworld, Radlická 117 jsem v říjnu 2019 zakoupil a v prosinci 2019 reklamoval DVB přijímač SENCOR SDB 520T. Zakoupil jsem jej za cenu 599Kč.
Reklamace byla uznána, ale při řešení reklamace mne reklamační zaměstnanec ujistil, že výrobek je neopravitelný a že tento typ výrobku již nemají na prodejně, proto mne odkázal na prodejce v této prodejně, abych zakoupil jiný přijímač. Učinil jsem tak a nechal jsem si od prodejce z Electroworld doporučit další přijímač. Po nákupu doporučeného přijímače za cenu 699Kč (musel jsem tedy doplatit 100Kč), jsem následně zjistil, že se jedná o úplně stejný typ zboží, tedy DVB přijímač SENCOR SDB 520T. Zaměstnanci Electroworld mne tak na základě nepravdivých informací přiměli zakoupit reklamované zboží a 100Kč dráže, namísto aby navrhli vyřešení reklamace výměnou zboží úplně stejného typu.
Takový postup považuji za nekorektní a v rozporu s reklamačním řádem a občanským zákoníkem.


Produkt

DVB přijímač SENCOR SDB 520T


Požadované řešení

Ideálním řešením by byla změna chování k zákazníkům a vrácení podvodně vylákané částky 100Kč na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2020 15:47, před 5 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Spotřebitel může taktéž žádat místo výše uvedeného přiměřenou slevu. O těchto právech musí prodávající spotřebitele informovat. Dále má prodávající povinnost informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků. Pokud tak neučiní, mohl by se dopouštět klamavého opomenutí, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud prodávající spotřebitele informoval úmyslně nesprávně, mohlo by se zase jednat o klamavé konání, jež se taktéž řadí mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Za porušení zákazu užívání nekalých obchodních praktik hrozí prodávajícímu pokuta až do výše 5 000 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2020 07:58, před 5 lety

Dobrý deň,
uplatnená reklamácia R000346187 bola vybavená riadne a správne a to formou odstúpenia od kúpnej zmluvy z dôvodu neopraviteľnosti vadného tovaru.
Na základe tejto skutočnosti bolo správne vrátenie pôvodnej kúpnej ceny čo činilo 599CZK.
Zákazník prejavil vôľu kupy nového tovaru na predajni ElectroWorld, v čom mu nebolo bránené.

Reklamáciu vybavoval pracovník reklamačného oddelenia a vybavil ju správne. Následne bol zákazník odkázaný na predajcu, ktorý vybavil jeho nový nákup s ukončením na pokladni. Aktuálna predajná cena nového tovaru bola 699CZK a preto prebehlo nablokovanie v súlade s cenovou politikou.
Nebolo povinnosťou zákazníka pristúpiť na túto kúpu a právom predávajúceho v prípade neopraviteľného tovaru je aj odstúpenie od kúpnej zmluvy a vrátenie peňazí.

Aj napriek vyššie uvedenému spoločnosť ElectroWorld z morálneho hľadiska pristúpilo k dovybavovaniu v prospech zákazníka formou finančného vysporiadania (vrátenie cenového rozdielu 100CZK zákazníkovi).

Za týmto účelom bude zákazníka kontaktovať predajňa ElectroWorld Praha Butovice.

Verím, že vybavenie povedie k spokojnosti zákazníka.

Ďakujem.

S pozdravom

Ingrid Weintragerová, manažér oddelenia reklamácií

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2020 16:32, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.2.2020 15:28, před 5 lety


Michal Macourek

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, omylem jsem stížnost zadal 2x, bylo již řešeno v rámci stížnosti #38242. Omlouvám se za případné komplikace.
Za vypořádání stížnosti jsem vděčný, jen s oficiálním stanoviskem prodejce spokojený nejsem. Prodejce poskytl v rámci řešení stížnosti #38242 jako omluvu finanční poukaz.
Děkuji
Macourek