Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dnes v 18:30 v Kauflandu v Ostrově, jsme si s moji maminkou chtěli koupit jahody u kterých byla cena 29,90 při markovani na kase jsme zjistili ze stojí 59,90 šla jsem se podívat do chladaku a byli vystavené jahody u ceny borůvek, Boruvky u ceny malin a maliny u ceny jahod.
Paní na kase mi řekla ze neexistuje ze by mi je prodala za 29.90 narovinu mi řekla ze mám číst ze to není vaše chyba. Paní jsem řekla ať mi je z nakupu zruší! Paní mi je zrušila a když je odnasela řekla to nějaké své kolegini a ta to začala opravovat.
A teď narovinu jsem specialista služeb zákazníkům v jednom z konkurenčních obchodu, takže vím ze je to vaše chyba a paní mi měla vyplatit rozdíl ceny.
Dejte si to tam dohromady!
Jahody jsem si jela koupit radši do Tesca
Jahody
Proškolte si pokladní zónu
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.