Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 06.01.2020 jsem zaplatil částku 149 Kč za zkušební prémium účet na portálu www.be2.cz.
Po seznámení se s portálem jsem se rozhodl ukončit smluvní vztah mezi mnou a be2, který vyplývá z jejich všeobecných obchodních podmínek na odstup smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.Profil byl založen o 03.01.2020
Výpověď jsem odeslal dle instrukcí, po recenzích se obracím na vás a tuto službu s pomocí o ukončení veškerých členství, a trvalé smazání profilu.
Premiovou službu za 149kč jsem doposud neaktivoval, částku jsem odeslal ale dosud nevyužil.
Rád bych docílil toho, že si společnost BE2 nebude nárokovat následující poplatky za jejich služby a v rámci 14 denní lhůty vše zrušil.
okamžité odstoupení od smlouvy, poplatek za premium účet, který byl uhrazen dne 06.01.2020 prostřednictvím platební karty
Okamžité odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů.
Okamžité ukončení smluvního závazku mezi mnou a společností Be2 S.a.r.l.
Smazání uživatelského účtu, veškerých mých osobních údajů na Vaší seznamce.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, je takové odstoupení od smlouvy účinné a společnost je povinna jej respektovat. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Spotřebitel by si měl ponechat všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu zrušil, případně že se ji pokoušel zrušit. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli rovněž doporučujeme oslovit banku s případnou žádostí o zablokování platební karty, prostřednictvím které poplatek za členství hradil.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.