Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, již po několikáté se mi za poslední měsíc stalo,ze doručovatelé pro Hradec Králové - Kukleny VO2HK4, mi nedali do schránky vyzvu o uložení doporučené ho psaní na postu. Před 14 dny jsem měla důležité psaní na poště a nevěděla jsem o tom, šla jsem se zeptat, asi po měsíci zda tam nemám OBYČEJNOU POSTU na odnos ( jako jsou casopisy a jiná média ve vyšší hodnotě, u kterých nechci, aby mi je zlamali při vměstnáváni do naší schránky, kterou máme k podnájmu ). Upozorňuji, že jsem formulář na poštu na odnos vyplnila jen a pouze na obyčejné psaní, pravé proto abych předešlá situaci, která se mi stala dnes. Ve večerních hodinách jsem ve své schránce našla DOPORUČENÉ PSANÍ do vlastních rukou!!!! Dle popisku o nezastižení adresáta měl byt tento dopis uložen na poště už 10.7. A dnes 23.7.,na zadost odesílatele mi byl vyhozen do schránky. Tomuto psaní ode dne doručení běží časová lhůta na splnění požadavků vypsaných uvnitř dopisu. A pokud bych náhodou byla na dovolené nemám šanci se následně bránit jen kvůli tomu, že doručovatele mysleli, že si to dojdou vyzvednout. Nejsem jasnovidec!
Ohledně ponicene vazby časopisů jsem si již stěžovala vedoucí dorucovatelů na hlavní poště u Hlavního nádraží. A bohužel to mělo ten efekt, ze teď mám ve schránce jen letáky. Dopis pro jistotu zádný ani upozorněni na doporučené psaní.
Prosím o vyřešení prekerni situace, která doufám neznamená náschvály ze strany státního podniku!
Jsem nadmíru rozhořčena a doufám,ze se sVasi pomoci cela situace někam hne.
Myslím, ze problém s častou obměnou dorucovatelů na našem konci není důvod ne vkládat výzvy k vyzvednutí do příslušné a citelně označené schránky.
Napravení podávání výzev o doporučené poště adresatovi!
|
Tweet |
Česká pošta je povinná zajistit základní služby (např. služba dodání doporučených zásilek), které musí být poskytovány trvale na celém území České republiky za stejných podmínek všem uživatelům, za dostupnou cenu a ve stanovené kvalitě.
Státní kontrolu v oblasti poštovních služeb provádí Český telekomunikační úřad. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby podal v této záležitosti na ČTÚ podnět k prošetření. Zároveň je možné obrátit se stížností přímo na Českou poštu - http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.
Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.