Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 16.12.2019 nejsou schopni vyřídit reklamaci. Poslali menší číslo. A nejsou schopni poslat správné nebo peníze.
Poslali menší číslo
Chci zaslat číslo 38 a největší obvod lýtka
|
Tweet |
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý deň,
poprosili by sme o upresnenie čísla faktúry, prípadne objednávky, aby sme danú situáciu mohli preveriť.
S pozdravom
Dobrý den, poslali jsme Vám zpět zboží i s přiloženou fakturou od punčochy. Bohužel tedy její číslo neznám. Odesláno to bylo 16.12., jen pro upřesnění. Věřím, že mije reklamace bude vyřízena k mé spikojenosti. S pozdravem, Bohuslava Křivá
Dobrý den,
poprosíme Vás o informaci, na jakou adresu byl produkt zaslán zpět, případně o zaslání kopie podacího lístku na email info@bctv.cz, abychom mohli danou záležitost vyřídit. Je možné nás kontatkovat i telefonicky na telefonním čísle 214 214 001.
S přátelským pozdravem
Celmar Media
Dobrý den,
punčocha byla zaslána na adresu: Celmar Media s.r.o., U Smaltovny 625, České Budějovice, 370 01. Datum dodání pošta uvedla dne 17.12.2019.
S pozdravem,
Bohuslava Křivá
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.