Společnost


Spojka Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#3853Nevrácení peněz za neuskutečněnou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2014, před 10 lety

Daniel Hofmann

Znění stížnosti

Dopadl jsem jako ostatní zde popisující. Zakoupil jsem si 3 vouchery přes Zapakatel na zájezd do Osvětimi. Cestovkou mi bylo sděleno, že pokud znovu nezaplatím, tak nikam nepojedu, protože Spojka Grou s.r.o. nezaplatila a je v insolvenci. Tak jsem požádal o vrácení peněz a bylo mi jen odpovězeno:

Dobrý den,



bohužel nemám přístup k platebním informacím. Požádám Vás o zaslání čísla voucheru,

vše poté předám k prověření na reklamační oddělení.



S pozdravem

Hana, BránaSlev

Toto mi ta HANA napsala 16.07. a od té doby pochopitelně mlčí. Poradíte mi někdo, jak se spojit s ostatními poškozenými, aby suma byla vyšší a podat na Spojka Group trestní oznámení? Pište na email:
tisk@armenit.cz

Děkuji

D. Hofmann


Produkt

odmítají komunikovat, nejspíš už nikdy neuvidím zaplacené peníze


Požadované řešení

rád bych se spojil s ostatními poškozenými a společně toto řešil soudně, ať se pan Carba snaží jak chce. Evidentně je to nějaký další vykutálený podvodník, který nás obral o pořádné peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2014 12:44, před 10 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Také záleží na znění obchodních podmínek, zda obsahují např. garanci poskytnutí služby, případně jiná ustanovení v důsledku kterých by mohl spotřebitel svůj nárok uplatnit vůči slevovému portálu. Spotřebitelé by sice měli vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 10:05, před 10 lety

Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127). Vzhledem k nejastnostem v právním posouzení dotčených vztahů, doporučujeme spotřebitelům, aby svou pohledávku do insolvenčního řízení přihlásili. Činí se tak u soudu, u kterého je podán insolvenční návrh.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR

Vzhledem ke skutečnosti, že byl podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.