Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dopadl jsem jako ostatní zde popisující. Zakoupil jsem si 3 vouchery přes Zapakatel na zájezd do Osvětimi. Cestovkou mi bylo sděleno, že pokud znovu nezaplatím, tak nikam nepojedu, protože Spojka Grou s.r.o. nezaplatila a je v insolvenci. Tak jsem požádal o vrácení peněz a bylo mi jen odpovězeno:
Dobrý den,
bohužel nemám přístup k platebním informacím. Požádám Vás o zaslání čísla voucheru,
vše poté předám k prověření na reklamační oddělení.
S pozdravem
Hana, BránaSlev
Toto mi ta HANA napsala 16.07. a od té doby pochopitelně mlčí. Poradíte mi někdo, jak se spojit s ostatními poškozenými, aby suma byla vyšší a podat na Spojka Group trestní oznámení? Pište na email:
tisk@armenit.cz
Děkuji
D. Hofmann
odmítají komunikovat, nejspíš už nikdy neuvidím zaplacené peníze
rád bych se spojil s ostatními poškozenými a společně toto řešil soudně, ať se pan Carba snaží jak chce. Evidentně je to nějaký další vykutálený podvodník, který nás obral o pořádné peníze.
|
Tweet |
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Také záleží na znění obchodních podmínek, zda obsahují např. garanci poskytnutí služby, případně jiná ustanovení v důsledku kterých by mohl spotřebitel svůj nárok uplatnit vůči slevovému portálu. Spotřebitelé by sice měli vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher.
Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127). Vzhledem k nejastnostem v právním posouzení dotčených vztahů, doporučujeme spotřebitelům, aby svou pohledávku do insolvenčního řízení přihlásili. Činí se tak u soudu, u kterého je podán insolvenční návrh.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR
Vzhledem ke skutečnosti, že byl podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.