Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38533Balík hozeny za vraty bez domluvy je poškozený

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2020, před 5 lety

Jirina Pilikova

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes dorucovany balík od mall. cz hodnota
v řádu tisíců - níže celá SMS komunikace:
1.sms PPL
Vasi zasilku 40005258502 bez dobirky budeme dnes v case 12-14 dorucovat. Kontakt na ridice 725153933.Tym PPL

2.sms Já, zákazník
Dobrý den, dnes doručení balíku, adresa Ležky 19, Jiřina Pilikova. Jedu s miminkem k lékaři. Doma budu ve 13hodin. Doručení v SMS je odhadovano na 12-14hodin. Snad nám to vyjde. Děkuji.


3.sms Já, zákazník
Vážený řidiči, prosím, o vysvětlení, co má znamenat hozeny balík za vraty bez mého svoleni? Zboží je poničené, balík od psích extrementu. Telefon opakovaně nezvedate. Pokud od Vas nebudu mít odpověď, volám na dispečink. Ležky 19, Jiřina Pilikova

Na telefonáty řidič nereaguje.
Vůbec netuším, co dělat.


Produkt

Celý balik


Požadované řešení

Náhrada poniceneho zboží.
Náhrada za práci spojenou s očištění zboží.
Postih pro řidiče a vysvětlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2020 10:08, před 5 lety

Vady zboží při převzetí věci je třeba vytknout prodejci, se kterým spotřebitel uzavřel kupní smlouvu a který zodpovídá za stav zboží do doby předání. Případnou náhradu škody s přepravcem si už řeší sám prodejce, který je ve smluvním vztahu s přepravcem na základě zasílatelské smlouvy. Spotřebitel je ve smluvním vztahu pouze s prodejcem na základě kupní smlouvy. Je tedy třeba reklamovat vady zboží u prodejce a požadovat nápravu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 14:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.