Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes dorucovany balík od mall. cz hodnota
v řádu tisíců - níže celá SMS komunikace:
1.sms PPL
Vasi zasilku 40005258502 bez dobirky budeme dnes v case 12-14 dorucovat. Kontakt na ridice 725153933.Tym PPL
2.sms Já, zákazník
Dobrý den, dnes doručení balíku, adresa Ležky 19, Jiřina Pilikova. Jedu s miminkem k lékaři. Doma budu ve 13hodin. Doručení v SMS je odhadovano na 12-14hodin. Snad nám to vyjde. Děkuji.
3.sms Já, zákazník
Vážený řidiči, prosím, o vysvětlení, co má znamenat hozeny balík za vraty bez mého svoleni? Zboží je poničené, balík od psích extrementu. Telefon opakovaně nezvedate. Pokud od Vas nebudu mít odpověď, volám na dispečink. Ležky 19, Jiřina Pilikova
Na telefonáty řidič nereaguje.
Vůbec netuším, co dělat.
Celý balik
Náhrada poniceneho zboží.
Náhrada za práci spojenou s očištění zboží.
Postih pro řidiče a vysvětlení.
|
Tweet |
Vady zboží při převzetí věci je třeba vytknout prodejci, se kterým spotřebitel uzavřel kupní smlouvu a který zodpovídá za stav zboží do doby předání. Případnou náhradu škody s přepravcem si už řeší sám prodejce, který je ve smluvním vztahu s přepravcem na základě zasílatelské smlouvy. Spotřebitel je ve smluvním vztahu pouze s prodejcem na základě kupní smlouvy. Je tedy třeba reklamovat vady zboží u prodejce a požadovat nápravu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.