Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#38534Pokus o doručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2020, před 5 lety

Josef Hejral

Znění stížnosti

Dobrý den,

podle čeho usuzujete, že by pokus o doručení mohl být úspěšný v pracovní době, kdy nikdo není doma? V minuilosti se dávaly výzvy pro vyzvednutí. Takhle se cítím vinen svým bytím v práci.

s pozdravem
Ing. Josef Hejral

Vážený zákazníku,

dne 7.1.2020 jsme učinili pokus o doručení zásilky Doporučené psaní s podacím číslem RR1132108915U od odesílatele Česká pošta, s.p. - Centrum zá.

Doručovací pokus na adrese (viz referenční údaje) nebyl úspěšný.

Vaše zásilka je uložena a připravena k vyzvednutí na poště:

č.p. 8
51211 Vysoké nad Jizerou

Hodiny pro veřejnost pro vyzvednutí zásilky:
Po 8:00 - 11:30 13:30 - 16:00
Út 8:00 - 11:30 13:30 - 16:00
St 8:00 - 11:30 13:30 - 16:00
Čt 8:00 - 11:30 13:30 - 16:00
Pá 8:00 - 11:30 13:30 - 16:00
So zavřeno
Ne zavřeno

Tel.: 954251211


Požadované řešení

Změnit dikci, aby nebyla tak vyčítající.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2020 16:59, před 5 lety

Zákon společnosti neukládá, jakým způsobem má formulovat oznámení o neúspěšném pokusu o doručení zásilky. Není-li spotřebitel se současnou formulací spokojen, je na místě obrátit se s požadavkem přímo na společnost.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.