Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
podle čeho usuzujete, že by pokus o doručení mohl být úspěšný v pracovní době, kdy nikdo není doma? V minuilosti se dávaly výzvy pro vyzvednutí. Takhle se cítím vinen svým bytím v práci.
s pozdravem
Ing. Josef Hejral
Vážený zákazníku,
dne 7.1.2020 jsme učinili pokus o doručení zásilky Doporučené psaní s podacím číslem RR1132108915U od odesílatele Česká pošta, s.p. - Centrum zá.
Doručovací pokus na adrese (viz referenční údaje) nebyl úspěšný.
Vaše zásilka je uložena a připravena k vyzvednutí na poště:
č.p. 8
51211 Vysoké nad Jizerou
Hodiny pro veřejnost pro vyzvednutí zásilky:
Po 8:00 - 11:30 13:30 - 16:00
Út 8:00 - 11:30 13:30 - 16:00
St 8:00 - 11:30 13:30 - 16:00
Čt 8:00 - 11:30 13:30 - 16:00
Pá 8:00 - 11:30 13:30 - 16:00
So zavřeno
Ne zavřeno
Tel.: 954251211
Změnit dikci, aby nebyla tak vyčítající.
|
Tweet |
Zákon společnosti neukládá, jakým způsobem má formulovat oznámení o neúspěšném pokusu o doručení zásilky. Není-li spotřebitel se současnou formulací spokojen, je na místě obrátit se s požadavkem přímo na společnost.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman