Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý deň,
bol mi zmazaný inzerát na základe porušenia pravidiel inzercie, vraj som nemohol predávať diagnostiku pre automobil, dobre akceptujem.
Následne na to po čase mi zmazali bez udania dôvodu ostatné inzeráty (ktoré neporušovali podmienky inzercie) a zablokovali mi aj účet.
Po napísaní mailu na podpora@bazos sa obhajovali vecami ako:
"Opakovaně bylo inzerováno v chybné sekci i přes zasílaní emailů z naší strany"
"Email jste dostal 8.11.2019 přesto jste dál porušoval podmínky inzerce."
Nikdy nebolo inzerované v chybnej sekcii, ani mi o tom nezaslali maily.
Email som 8.11 nedostal, ani som naďalej neporušoval podmienky inzercie.
Na mail, aby mi preposlali maily, kde potvrdzujú ich tvrdenie, mi už neodpovedali.
Chcem len dať do pozornosti na nekorektnosť správania správy servera Bazoš, Robia si čo chcú.
-Matúš-
Napraviť situáciu
|
Tweet |
Dle bodu č. 5 obchodních podmínek společnosti, má "Provozovatel právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz."
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.