Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na Vas, protože jsem dnes obdržela místo tzv." LUXUSNÍHO KOŽICHU" V HODNOTĚ 1000KC, kousek nějaké bluzky. Mám fotografie jaké zboží jsem uhradila + jaké jsem obdržela. Absolutně popis, materiál, nesouhlasí. Zajímá mě, kde se mám obrátit, abych se dočkala svých peněz a kde mám zaslat to, co mi přišlo, ani nevím jak to nazvat, s kabátem či kožichem tohle zboží nemá nic společného.
1984338 číslo objednávky
Požaduji vrátit peníze vzhledem k tomu, že jsem dostala zboží, které absolutně nesouhlasí s mou objednávkou. Já jsem si objednávala tzv. Luxusní kožich " a dostala jsem halenku se špetkou kozisku. Tato halenka stala 1000kc,ja jsem očekávala kožešinový kabát - kožich dle fotografií a Vašeho popisu. Jsem velmi zklamaná.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitelka taktéž žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.