Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.6.2019 jsem elektronicky na čú: (viz referenční údaje) zaslala 204,- Kč .
Dosud jsem zboží - Dámský korzet neobdržela !
Několikrát jsem urgovala na e-mailu - vzdylevne.cz@gmail.com,objednavkyzb@seznam.cz.
Dále jsem provedla několikrát urgenci na fcb vzdylevne.cz, kde jsem objednávku také uskutečnila. Nikdo však nereagoval.
Také na fcb jsem se připojila ke stížnostem proti vzdylevne.cz. Nikdo nereagoval.
Volala jsem na telefonní číslo (viz ref. údaje), bez odezvy.
Po 6-ti měsících jsem rozhodnuta podat i trestní oznámení, protože se nenechám okrádat!
Alena Vodvářková, (kontaktní údaje viz ref. údaje)
černý dámský korzet
Protože jsem vnučce do tanečních zakoupila korzet u jiné společnosti, je tato objednávka už nyní bezpředmětná!
Z výše uvedeného důvodu mi peníze ve výši 204,-Kč (za předem zaplacené, ale nedodané zboží) zašlete na čú:(viz ref. údaje)
Alena Vodvářková
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzve, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webovém odkazu je možné mimo jiné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterých funguje e-shop a další informace, jež mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Spotřebitelka nám zaslala e-mailem sdělení, že jí zboží bylo nakonec v pořádku zasláno. Stížnost proto uzavíráme.