Společnost


vzdylevne.cz

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38545Nedodané zboží ! Objednávka č. 1909028815 - z 27. června 2019 nevyřízena !

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2020, před 5 lety

Alena Vodvářková

Znění stížnosti

Dne 27.6.2019 jsem elektronicky na čú: (viz referenční údaje) zaslala 204,- Kč .
Dosud jsem zboží - Dámský korzet neobdržela !
Několikrát jsem urgovala na e-mailu - vzdylevne.cz@gmail.com,objednavkyzb@seznam.cz.
Dále jsem provedla několikrát urgenci na fcb vzdylevne.cz, kde jsem objednávku také uskutečnila. Nikdo však nereagoval.
Také na fcb jsem se připojila ke stížnostem proti vzdylevne.cz. Nikdo nereagoval.
Volala jsem na telefonní číslo (viz ref. údaje), bez odezvy.
Po 6-ti měsících jsem rozhodnuta podat i trestní oznámení, protože se nenechám okrádat!


Alena Vodvářková, (kontaktní údaje viz ref. údaje)


Produkt

černý dámský korzet


Požadované řešení

Protože jsem vnučce do tanečních zakoupila korzet u jiné společnosti, je tato objednávka už nyní bezpředmětná!

Z výše uvedeného důvodu mi peníze ve výši 204,-Kč (za předem zaplacené, ale nedodané zboží) zašlete na čú:(viz ref. údaje)
Alena Vodvářková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2020 15:13, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzve, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webovém odkazu je možné mimo jiné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterých funguje e-shop a další informace, jež mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2020 17:01, před 5 lety

Spotřebitelka nám zaslala e-mailem sdělení, že jí zboží bylo nakonec v pořádku zasláno. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.