Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38546Nedostatečná informovanost cestujích - změna nástupiště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2020, před 5 lety

Ludmila Šouflová

Znění stížnosti

Dobrý den,

jela jsem dnes 7.1. ve 12,45h ze zastávky Kařez směr Plzeň, to, že vlaky jezdí z druhého nástupiště (směr Praha) jsme s ostatními cestujícími zjistili až po příchodu na nástupiště. Pro méně pohyblivé cestující je to doslova katastrofa, než se vrátí a přejdou lávku je časově i fyzicky náročné. Navrhuji příště cedule dát už před vstupy na nástupiště a případně využít informační tabule i hlášení.
Ludmila Šouflová


Požadované řešení

Navrhuji příště cedule dát už před vstup na nástupiště a případně využít informační tabule i hlášení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2020 15:09, před 5 lety

V případě nevyhovujících přepravních služeb je spotřebitelka oprávněna podat stížnost. Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2020 17:04, před 5 lety

Po vzájemné komunikaci se společností zdůrazňujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné se obrátit přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.