Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jela jsem dnes 7.1. ve 12,45h ze zastávky Kařez směr Plzeň, to, že vlaky jezdí z druhého nástupiště (směr Praha) jsme s ostatními cestujícími zjistili až po příchodu na nástupiště. Pro méně pohyblivé cestující je to doslova katastrofa, než se vrátí a přejdou lávku je časově i fyzicky náročné. Navrhuji příště cedule dát už před vstupy na nástupiště a případně využít informační tabule i hlášení.
Ludmila Šouflová
Navrhuji příště cedule dát už před vstup na nástupiště a případně využít informační tabule i hlášení.
|
Tweet |
V případě nevyhovujících přepravních služeb je spotřebitelka oprávněna podat stížnost. Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Po vzájemné komunikaci se společností zdůrazňujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné se obrátit přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.