Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#38554OPAKOVANÉ NEDORUČENÍ PŘEDPLACENÉHO ČASOPISU.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 46 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2020, před 5 lety

Stanislava Němcová

Znění stížnosti

Opakovaně a více než velmi často není doručen poštou předplacený časopis "Čas na lásku."Časopis vychází 2x v měsíci,tj. 2x za čtrnáct dní.
Tento časopis redakce pravidelně odesílá na adresu:
Němcová Stanislava (Stáňa)

A BOHUŽEL NENÍ DORUČEN!!!
Pro opakované nedoručení i několikrát celé měsíce musí redakce posílat časopis opakovaně.Pokud redakce při opakovaném zaslání pošle časopisy ve tmavém,neprůhledném obalu,časopisy jsou na tuto adresu vždy doručeny.
TÍMTO ŽÁDÁM O URYCHLENÉ URGENTNÍ ŘEŠENÍ A ODSTRANĚNÍ NEDORUČOVÁNÍ MNOU PŘEDPLACENÝCH ČASOPICŮ "Čas na lásku."

Němcová Stanislava


Produkt

ČASOPIS "čas na lásku."


Požadované řešení

ŽÁDÁM O URYCHLENÉ URGENTNÍ ŘEŠENÍ A ODSTRANĚNÍ NEDORUČOVÁNÍ MNOU PŘEDPLACENÝCH ČASOPICŮ "Čas na lásku."


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2020 08:28, před 5 lety

V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.