Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#38560Lživá informace likvidátora

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2020, před 5 lety

Stanislav Fiala

Znění stížnosti

Dne 26.8.2019 kolem 16 hod spadlo na mé auto zaparkované na veřejném parkovišti (označeném značkou parkoviště) v Ostravě (Lumírova ulice) větev ze stromu a poškodila střechu vozu. Stalo se tak při silném poryvu větru, zasahovali i hasiči. Oslovil jsem příslušný městský úřad Ostrava - Jih (25.9.2019), kde jsem jim podal oznámení o škodě. Ti kontaktovali svoji pojišťovnu, která mi poslala informace abych se ozval jejich člověku, který škodu nafotí. Ten mi řekl, pokud dám auto na opravu do jejich smluvního servisu, udělá servis vše za mě - tak se stalo, auto jsem odvezl 9.10.2019 do Autocentrála s.r.o. v Ostravě - Třebovicích. Ti provedli opravu a cenu opravy vyčíslili na 69.439,84,-Kč. Nyní mi přišel dopis od likvidátora, že dle údajů ČHMÚ byla ten den vichřice a tím pádem se jedná o vyšší moc a škodu neproplatí. Já jsem ovšem také kontaktoval ČHMÚ - konkrétně oddělení klimatologie a tam mi potvrdili, že největší poryv větru byl o síle 14,3 m/s (jiné meteo servery uvádějí 14,4 m/s) - což ani zdaleka není vichřice. Takže se jedná ze strany likvidátora o lživé tvrzení.
Několikrát jsem se snažil kontaktovat přímo likvidátora ale neúspěšně, nechal jsem na sebe kontakt aby případně zavolal on, také bez výsledku.
Nevím jak dále postupovat - hlavně mě zaráží, že likvidátor takto pozmění fakta...dle mého je to snad z jeho strany podvod.


Požadované řešení

Měla by se udělat revize a dle skutečných podkladů uznat nárok na pojistné plnění. Přece není možné, když parkuji na místě tomu určeném a okolní stromy mi zničí auto, abych musel tuto škodu zaplatit já...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2020 09:53, před 5 lety

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány.

Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry šetření pojistné události, je vhodné zaslat společnosti písemný nesouhlas.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (jedná-li se o neživotní pojištění a situaci, kdy je smluvní stranou pojistné smlouvy). Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nepodaří-li se spor vyřešit tímto způsobem, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se případně domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 11:04, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.