Společnost


Česká aukční energetická s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#38561Neoprávněné otravování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2020, před 5 lety

Jaroslav Lošák

Znění stížnosti

Dobrý den ,

moji maminku na podzim navštívili dva zaměstnanci České aukční energetické . Chtěli po ní ať podepíše dva formuláře. Mamka mi zavolala a pány předala .Tvrdili, že jde jen o formální záležitost , že došlo ke spojení dvou firem a jinak nic se nemění . Řekl jsem jim proč to neřeší poštou ? To jste tak bohatá společnost že objíždíte zákazníky ? Odpověděli že je to rychlejší a mají cestu kolem. Řekl jsem jim ať počkají , že tam přijedu. Zavolal jsem svou dceru a řekl ji ať tam jde a pokusí se jim zabavit ty papíry co chtějí podepsat . To se jí po menším dohadování a jejich protestech podařilo . Podle mne jde o klasickou smlouvu o přihlášení do aukce .

Po pár dnech začala moji mamince volat nějaká paní , přestavila se jako Česká aukční a tvrdila že je nutné podepsat ty papíry a potřebuje se domluvit jak to uděláme . Po vysvětlení že se o všechno starám já , volala také my . Ze začátku tvrdila, že je to jen formalita , potom začala přitvrzovat že ji odpojí . Řek jsem ji, že s nimi nemáme nic společného a nepřejeme si další obtěžování .

Včera 7. ledna přišel dopis na zaplacení smluvní pokuty . Za chvíli přišel mladší pár , že jdou kvůli výhodné energii . Maminka je prosila ať ji dají pokoj , že nic nechce a o vše se starám já . Potom ji začal zvonit telefon . Ze začátku ho raději nebrala , později ale neodolala a ozvala se zase ta paní . Jestli prý dostala složenku a jestli si to nechce rozmyslet a vzít výpověď zpět ( o které nevíme ).



Maminka mi stále tvrdí že nic nepodepisovala a já to celé nechápu . První chtějí formální podpis , který nedostanou a potom pošlou pokutu za ukončení smlouvy po 14 dnech od uzavření , nebo vzatí výpovědi . To by museli mít minimálně dva podpisy ?




Koncem léta nám zemřel - její manžel , můj tatínek . Měl vážnou nemoc a docela pěkný věk ( 81 let ) . Maminka mi připadala, že to zvládá dobře . Ale po neustálém otravování této společnosti , se její psychika zhoršila . Měla ráda návštěvy a ráda si popovídala i přes telefon . Dneska má strach a neustále si něco vyčítá .

Má 76 let, fyzicky je velice soběstačná . Psychicky ale na dně .




Prosím vás o radu , co mám dělat ?

Děkuji

Lošák Jaroslav


Požadované řešení

Neobtěžování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2020 16:01, před 5 lety

Pokud nedošlo k uzavření smlouvy, není společnost oprávněna požadovat jakékoliv částky k platbě. Pokud společnost uvádí, že došlo k uzavření smlouvy, případně k podání výpovědi smlouvy, měla by být způsobilá tyto skutečnosti prokázat.

Nedošlo-li k uzavření smlouvy, není společnost oprávněna zpracovávat osobní údaje spotřebitelky, jako je jméno, adresa nebo telefonní číslo. Bez těchto údajů společnost spotřebitelku nemůže kontaktovat. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitelka si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.

Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitelka domnívala, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 11:05, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.