Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
po registraci na academic-singles.cz a zaplacení měsíčního předplatného (2.12.2019), jsem 3. 12. 2019 žádal o zrušení účtu (s vědomím, že měsíční poplatek 156 czk nebude vrácen), bylo mi sděleno, že lze účet zrušit až po uplynutí měsíčního předplatného. Posléze (3.1.) mi byl nevyžádaně stržen poplatek - 2.247 czk, přestože jsem žádal o zrušení účtu, viz. mailová komunikace.
Peníze mi byly strženy, bez jakéhokoliv vyúčtování
Registraci jsem prováděl přes internet.
Emailem jsem podal žádost o odstoupení od smlouvy, včetně nafocené a podepsané výpovědi, která byla požadována z mé strany.
---------------------------------------------
Dále jsem prosil o zaslání potvrzení výpovědi.
Přišel mi email s tímto textem:
---------------------------------------------
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne
03/04/2020
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
------------------------
Má poslední reakce byla:
------------------------
Dobrý den,
asi jsme se špatně pochopili. Odepisoval jsem do 4 dnů, že nechci tyto služby automaticky prodlužovat a bude mi tímto vrácen poplatek, který mi byl bez mé vůle stržen z účtu, bez jakékoli předešlé informace.
Mohu tedy tuto komunikaci předat na stížnosti?
Děkuji, s pozdravem, Roman Kostka
-----------------------------------
jedná se o stejný případ, který je uveden zde: https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/34336/vypoved-premium-clenstvi-u-academic-singles
Premium členství u Academic Singles
Prosím o okamžité ukončení členství a zrušení účtu na academic-singles.cz
Vrácení 2.247.- CZK, které mi byly bez mého vědomí a předchozích informací strženy z účtu.
Zaslání potvrzení na email.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smlouvu řádně ukončil ještě před tím, než došlo k jejímu automatickému prodloužení, nebyla společnost oprávněna účtovat si členský poplatek za následující období. Spotřebitel by nyní mohl společnost vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení, neboť společnost získala majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale ukončením smlouvy odpadl. Nevrátí-li společnost majetkový prospěch ani poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby taktéž kontaktoval svou bankovní společnost a využil bankovní nástroj nazývaný chargeback. K žádosti o provedení zpětné platby doporučujeme přiložit komunikaci se společností, ze které vyplývá, že smlouva již byla ukončena a společnost tak nebyla oprávněna účtovat si členský poplatek.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.