Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#38562Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2020, před 5 lety

Roman Kostka

Znění stížnosti

Dobrý den,
po registraci na academic-singles.cz a zaplacení měsíčního předplatného (2.12.2019), jsem 3. 12. 2019 žádal o zrušení účtu (s vědomím, že měsíční poplatek 156 czk nebude vrácen), bylo mi sděleno, že lze účet zrušit až po uplynutí měsíčního předplatného. Posléze (3.1.) mi byl nevyžádaně stržen poplatek - 2.247 czk, přestože jsem žádal o zrušení účtu, viz. mailová komunikace.

Peníze mi byly strženy, bez jakéhokoliv vyúčtování

Registraci jsem prováděl přes internet.

Emailem jsem podal žádost o odstoupení od smlouvy, včetně nafocené a podepsané výpovědi, která byla požadována z mé strany.
---------------------------------------------
Dále jsem prosil o zaslání potvrzení výpovědi.
Přišel mi email s tímto textem:
---------------------------------------------
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne
03/04/2020

Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za využití našich služeb.
------------------------
Má poslední reakce byla:
------------------------
Dobrý den,

asi jsme se špatně pochopili. Odepisoval jsem do 4 dnů, že nechci tyto služby automaticky prodlužovat a bude mi tímto vrácen poplatek, který mi byl bez mé vůle stržen z účtu, bez jakékoli předešlé informace.

Mohu tedy tuto komunikaci předat na stížnosti?

Děkuji, s pozdravem, Roman Kostka

-----------------------------------
jedná se o stejný případ, který je uveden zde: https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/34336/vypoved-premium-clenstvi-u-academic-singles


Produkt

Premium členství u Academic Singles


Požadované řešení

Prosím o okamžité ukončení členství a zrušení účtu na academic-singles.cz
Vrácení 2.247.- CZK, které mi byly bez mého vědomí a předchozích informací strženy z účtu.
Zaslání potvrzení na email.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2020 19:07, před 5 lety

Pokud spotřebitel smlouvu řádně ukončil ještě před tím, než došlo k jejímu automatickému prodloužení, nebyla společnost oprávněna účtovat si členský poplatek za následující období. Spotřebitel by nyní mohl společnost vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení, neboť společnost získala majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale ukončením smlouvy odpadl. Nevrátí-li společnost majetkový prospěch ani poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby taktéž kontaktoval svou bankovní společnost a využil bankovní nástroj nazývaný chargeback. K žádosti o provedení zpětné platby doporučujeme přiložit komunikaci se společností, ze které vyplývá, že smlouva již byla ukončena a společnost tak nebyla oprávněna účtovat si členský poplatek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2020 17:40, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 21:35, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.