Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
17.6.2014 jsem u CZC.CZ reklamovala tašku k notebooku. Byla to banální reklamace, chyběl tam popruh přes rameno. Žádala jsem o výměnu zboží a na zákaznické lince, mi řekli, že to nebude problém. Když jsem 16.7.2014 znovu volala na zákaznickou linku, co se děje s mou reklamací, že následující den uplyne 30 denní zákonná lhůta na vyřízení reklamace, tak mi nedokázali odpovědět. Už týden mi slibují, že se mi ozvou zpět a řeknou mi co se vůbec stalo, ale nikdo se neozývá. Posílala jsem i maily na jejich reklamační oddělení, ale ani na ty bohužel nikdo nereaguje. Nelíbí se mi jejich jednání a slibování. Na jejich zákaznickou linku jsem už volala minimálně 4x a vždycky mě nechají 10 minut čekat a bohužel za telefon utratím zbytečně další peníze. Prosím Vás o pomoc, snad se Vám to podaří vyřešit.
Děkuji Hornišlová
NB Brašna Genius GC-1501- 12-15"
Po 30 denní zákonné lhůtě na vyřízení reklamace chci vrátit peníze.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí lhůty má spořebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy.
Dobrý den paní Hornišlová,
vystavil jsem dobropis číslo 1614026824 a odeslal ho na email z registrace. Po vyplnění jej pošlete zpět na obchod@czc.cz. Po obdržení platby prosím o ukončení stížnosti.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
dnes mi czc.cz vrátilo peníze za koupenou brašnu. Tímto moc děkuji dTestu za řešení a vyřešení mého problému.
Děkuji Hornišlová