Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3857Reklamace - po 30 dnech stále žádné řešení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2014, před 10 lety

Dáša Hornišlová

Znění stížnosti

Dobrý den,
17.6.2014 jsem u CZC.CZ reklamovala tašku k notebooku. Byla to banální reklamace, chyběl tam popruh přes rameno. Žádala jsem o výměnu zboží a na zákaznické lince, mi řekli, že to nebude problém. Když jsem 16.7.2014 znovu volala na zákaznickou linku, co se děje s mou reklamací, že následující den uplyne 30 denní zákonná lhůta na vyřízení reklamace, tak mi nedokázali odpovědět. Už týden mi slibují, že se mi ozvou zpět a řeknou mi co se vůbec stalo, ale nikdo se neozývá. Posílala jsem i maily na jejich reklamační oddělení, ale ani na ty bohužel nikdo nereaguje. Nelíbí se mi jejich jednání a slibování. Na jejich zákaznickou linku jsem už volala minimálně 4x a vždycky mě nechají 10 minut čekat a bohužel za telefon utratím zbytečně další peníze. Prosím Vás o pomoc, snad se Vám to podaří vyřešit.
Děkuji Hornišlová


Produkt

NB Brašna Genius GC-1501- 12-15"


Požadované řešení

Po 30 denní zákonné lhůtě na vyřízení reklamace chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2014 17:06, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí lhůty má spořebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2014 12:52, před 10 lety

Dobrý den paní Hornišlová,

vystavil jsem dobropis číslo 1614026824 a odeslal ho na email z registrace. Po vyplnění jej pošlete zpět na obchod@czc.cz. Po obdržení platby prosím o ukončení stížnosti.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.8.2014 08:20, před 10 lety


Dáša Hornišlová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
dnes mi czc.cz vrátilo peníze za koupenou brašnu. Tímto moc děkuji dTestu za řešení a vyřešení mého problému.

Děkuji Hornišlová