Společnost


Aleš Chudík

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38573Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2020, před 5 lety

Martina Lacinová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 8.12. mi přišla faktura za objednaný e- book 30 denní přeměna, který jsem hned 10.12. uhradila převodem a se správným variabilním kódem.

Dodnes mi stále nic nepřišlo a pan Chudník neodpovídá na email, na zprávy na FB a ani nebere uvedený telefon na stránkách super přeměny.

Bohužel nevím, jak dále tento problém řešit?

Děkuji a hezký den, Lacinová


Produkt

E- book 30 denní přeměna


Požadované řešení

Požadovala bych navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2020 22:56, před 5 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (zhotovení dietního plánu). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitelka by v takovém případě mohla po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána.

Spotřebitelka by také měla zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebitelce vrátit peněžní prostředky. Nevrátí-li peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 10:45, před 5 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.