Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 8.12. mi přišla faktura za objednaný e- book 30 denní přeměna, který jsem hned 10.12. uhradila převodem a se správným variabilním kódem.
Dodnes mi stále nic nepřišlo a pan Chudník neodpovídá na email, na zprávy na FB a ani nebere uvedený telefon na stránkách super přeměny.
Bohužel nevím, jak dále tento problém řešit?
Děkuji a hezký den, Lacinová
E- book 30 denní přeměna
Požadovala bych navrácení peněz.
|
Tweet |
Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (zhotovení dietního plánu). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitelka by v takovém případě mohla po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána.
Spotřebitelka by také měla zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebitelce vrátit peněžní prostředky. Nevrátí-li peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.