Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#38575Poskozene zbozi z reklamace - objednávka 100369497 [InternetMall#1604948]

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2020, před 5 lety

Vit Prochazka

Znění stížnosti

V zarucni dobe jsem poslal kavovar na reklamaci, protoze prokapaval.
Reklamaci jste mi neuznali, - dobraa, ale zbozi mi prislo poskozene.
Snazil jsem se to urgovat aby mi byla dodana nova nadobka za poskozenou, ale marne.
Servis nereaguje a asi nee moc inteligentni pani na reklamaci tvrdi ze si to mam resit se servisem a ze kavovar je uz pozaruce a ze mam smulu..ja ale zbozi reklamoval na mall. Proc mam resit neco se servisem, ktery ani nekomunimuje.??
Prijde vam vporadku ze mi poskodite zbozi a odmitate mi nahradit skodu nebo vymenit poskozenou vec??.
Podavam stiznost na coi a posilam jim komletni komunikaci s reklamacnim odd. , aby videly co zkousite za podvody.


Produkt

Kavovar-poskozena nadobka na vodu


Požadované řešení

Chci novou nadobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2020 15:39, před 5 lety

Za reklamaci, její vyřízení i zboží přijaté k reklamaci odpovídá prodávající, nikoliv servis. Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku, při skladování věci nebo při jejím transportu. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Pokud poškození vzniklo během transportu mezi prodejnou a servisem, je za způsobenou škodu odpovědný prodávající. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2020 10:00, před 5 lety

Vážený pane Procházko,

je mi velice líto, že došlo k doručení poškozeného zboží z reklamace.
Předám veškeré podklady na příslušné oddělení k vyřízení.
U objednávky eviduji, že jste situaci řešil se servisním střediskem a budeme je kontaktovat se žádostí o doposlání náhradní nádoby, která Vám byla doručena poškozená.
Poprosím Vás však ještě o zaslání fotografie výrobního štítku, který se nachází přímo na produktu a obsahuje výrobní a sériové číslo. Je to potřebné pro zajištění objednávky náhradního dílu.
Štítek můžete zaslat zpětně do komunikace s kolegyní, se kterou byla původně reklamace řešena či na email overeno@mall.cz . Nezapomeňte, prosím, uvést číslo Vaší objednávky, aby kolegové mohli email správně přiřadit k řešení.

Následně Vás budeme ještě kontaktovat s potvrzením.

Děkuji předem za Vaše strpení a přeji hezký den.
S pozdravem,

Kristina Draštíková
MALL.CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 05:01, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2020 08:04, před 5 lety


Vit Prochazka

Diky vam dopadla stiznost dobre. Dekuji..

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 11:30, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že v řešené věci bylo dosaženo smírného řešení sporu, tuto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.