Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
z uvedeného eshopu byla objednána kulma v ceně 2 000Kč. Zboží bylo placeno dobírkou, ale jakmile jsme balíček rozbalili a kulmu vyzkoušeli, nefungovalo na ní nic. Společnosti jsme oznámili reklmamci v zákonné lhůtě 14 dní s požadavkem navrácení půeněz. Společnost odepsla, že pošle kulmu novou, na to jsme reagovali tím, že požadujeme peníze. Nepříšla ani kulma, ani peníze. Eshop nekomunikuje ani po telefonu, ani po emailu a ani po kontaktním formuláři či fcb.Měl to být dárek k výročí a nyní mám jen oči pro pláč, jelikož to nejsou malé pemníze. Co jsme pro nápravu udělali my, kromě neustálé snahy o spojení? Podali jsme v elektronické online podatelně ČOI stížnost, která je prozatím také bez odezvy. O vyřešení situace se snažíme již dva měsíce. Prosím o pomoc.
Kulma na vlasy Babyliss PRO Perfect Curl
Určitě bychom rádi dostali své peníze zpět a již nikdy o tomto obchodě neslyšeli.
|
Tweet |
V tomto případě je primárně důležité zjistit, k čemu směřovala vůle spotřebitele, respektive co vyplývá z obsahu jeho podání. Je totiž nutné rozlišovat mezi odstoupením do 14 dnů a reklamací zboží. Odstoupit lze bez udání důvodu i s odůvodněním, že zboží bylo dodáno vadné. Při odstoupení je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Při uplatnění reklamace má spotřebitel primárně právo na opravu věci. Spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Není-li reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, lze od smlouvy odstoupit.
Dobrý den,
jako aktuální zástupce eshopu se velice omlouváme za způsobené potíže. Bez ohledu na výsledek reklamace prosím o zaslání čísla účtu a obratem Vám vrátíme peníze.
Ještě jednou se velice omlouvám.
Jménem eshopu BestGifts.cz přeji krásný zbytek dne
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost reakce, považujeme stížnost za uzavřenou.