Společnost


BestGifts.cz, PeepToe.cz, Dreamin.cz

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3858Nevyřízení reklmamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2014, před 10 lety

Petr Nigrín

Znění stížnosti

Dobrý den,
z uvedeného eshopu byla objednána kulma v ceně 2 000Kč. Zboží bylo placeno dobírkou, ale jakmile jsme balíček rozbalili a kulmu vyzkoušeli, nefungovalo na ní nic. Společnosti jsme oznámili reklmamci v zákonné lhůtě 14 dní s požadavkem navrácení půeněz. Společnost odepsla, že pošle kulmu novou, na to jsme reagovali tím, že požadujeme peníze. Nepříšla ani kulma, ani peníze. Eshop nekomunikuje ani po telefonu, ani po emailu a ani po kontaktním formuláři či fcb.Měl to být dárek k výročí a nyní mám jen oči pro pláč, jelikož to nejsou malé pemníze. Co jsme pro nápravu udělali my, kromě neustálé snahy o spojení? Podali jsme v elektronické online podatelně ČOI stížnost, která je prozatím také bez odezvy. O vyřešení situace se snažíme již dva měsíce. Prosím o pomoc.


Produkt

Kulma na vlasy Babyliss PRO Perfect Curl


Požadované řešení

Určitě bychom rádi dostali své peníze zpět a již nikdy o tomto obchodě neslyšeli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 14:30, před 10 lety

V tomto případě je primárně důležité zjistit, k čemu směřovala vůle spotřebitele, respektive co vyplývá z obsahu jeho podání. Je totiž nutné rozlišovat mezi odstoupením do 14 dnů a reklamací zboží. Odstoupit lze bez udání důvodu i s odůvodněním, že zboží bylo dodáno vadné. Při odstoupení je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Při uplatnění reklamace má spotřebitel primárně právo na opravu věci. Spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Není-li reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, lze od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2015 13:08, před 10 lety

Dobrý den,
jako aktuální zástupce eshopu se velice omlouváme za způsobené potíže. Bez ohledu na výsledek reklamace prosím o zaslání čísla účtu a obratem Vám vrátíme peníze.

Ještě jednou se velice omlouvám.

Jménem eshopu BestGifts.cz přeji krásný zbytek dne

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 15:12, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost reakce, považujeme stížnost za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.