Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
DOBRÝ DEN DNE 16.12.2019 JSEM SI NA www.ONLINEShop1.cz objednal zboží které měli na stránkách doručily ho na výdejní místo a druhý den jsem zjistil že zboží které doručily není to co bylo nabízeno na stránkách jak tvarem tak barvou tak jsem kontaktoval tu firmu ještě před vánocemi nikdo se neozval tak jsem to zkusil po vánocích 7.1.2020 to už se ozval začal se informovat pak začala řada výmluv
BEZDRÁTOVÁ MYŠ KTERÁ NEMÁ U SEBE PŘIJÍMAČ NIKDE ŽÁDNÁ INFORMACE A ÚPLNĚ JINÁ NEŽ NABÍZÍ NA STRÁNKÁCH (116-BLUETOOTH2.0 BEZ.OPTICKÁ 800-1600 DPI) .GPS TRACKER TAKÉ UPLNĚ JINÍ NEŽ NABÍZÍ NA STRÁNKÁCH JINÁ BARVA JINÝ TVAR MOŽNÁ JINÉ FUNKCE (499-GPS/GSM LOKÁTOR DO OBD II)
ŽÁDÁM O VRÁCENÍ CELÉ ČÁSTKY 3245KČ
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.