Společnost


UNAR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38584Vadná matrace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2020, před 5 lety

Martin Hula

Znění stížnosti

Dne 3.4.2018 jsem koupil matraci Unar Economy Plus. Matraci jsem reklamoval dne 19.11.2018 a následně pak 8.3.2019 obě reklamace byly neúspěšné. Důvod reklamace byl proležení, ztráta hustoty. Vyjádření vždy bylo že jádro prokazuje minimální úbytek který je plně v souladu s normou..... No upřímně řečeno už víc jak rok se na matraci opravdu nevyspím a to je pro mne důkazem, že matrace opravdu není v pořádku. Ještě bych rád dodal, že při druhém vyřízení reklamace dojel přímo ke mě s předávkou matrace přímo pan Unar a vedli jsme společně dlouhou diskuzi a nakonec mě bylo nabídnuto (mám zaznamenáno na telefon), že mě tedy vymění jádro matrace za taštičkové a když jsem se zeptal kolik bych platil, tak mě odpověděl, že to bude v řádu stokorun a tak jsem souhlasil. Následně mě přišla nabídka že doplatek činí 3086,- což vůbec neodpovídalo tomu co mě pan majitel slíbil...... Už nemám moc času, ale myslíte si, že by jste mě s tím mohli nějak pomoci, já jim to nechci nechat jen tak zadarmo? Byl bych Vám za to neskonale vděčný. Předem moc děkuji za odpověď.


Produkt

Matrace Unar EconomyPlus


Požadované řešení

Ideálně vrácení peněz.
A nebo výměna za taštičkovou, tak jak sliboval pan majitel s doplatkem v řádu stokorun.
Stačilo by kdyby splnil to co u mě doma slíbil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2020 11:09, před 5 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2020 13:10, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.