Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
U vaší společnosti mně byl nabídnut telefon za symbolickou cenu 1,-Kč,já nabídku odmítla a podepsala formulář.Vaše pracovnice mně za to zjednala výhodný tarif a zřejmě si telefon ponechala,protože ho mám i nadále ve smlouvě.Po jejím odchodu z prodejny mně byl navýšen tarif i s využitím telefonu,který nemám.Vše jsem řešila na pobočce v Břeclavi a jako důchodce žádala nižší tarif.Bylo mně vyhověno,ale vedení společnosti s tím nesouhlasilo,žádá po mně návrat k vyššímu tarifu,nebo zaplacení 2000,-Kč za telefon,který nevlastním.Jako důchodce s tím nesouhlasím,už tak je stávající tarif pro mě nad poměry vysoký.Opravdu přemýšlím o přechodu k jiné společnosti.Pro srovnání dva rodinní příslušníci platí dohromady o 1/3 ceny méně u jiné společnosti.
Věřím,že vše vyřešíte ke spokojenosti Zdraví vás Klimovičová Světlana
(kontaktní údaje viz referenční údaje)
smlouva u T mobile má vypršet v prosinci 2020
Nepožadovat úhradu za telefon,který nevlastním,akceptuji tarif do 1000,-Kč za oba telefony 723747002 a 606790799
|
Tweet |
Obecně platí,že pokud společnost poskytne spotřebiteli zvýhodněný telefon a v souladu se zákonem jej informuje o podmínkách poskytnuté slevy, je oprávněna požadovat takovýto doplatek. Pokud však v tomto případě spotřebitelka telefon odmítla a nebyl jí nikdy předán, není společnost oprávněna částku požadovat. Pro to, aby společnost mohla poplatek účtovat, měla by nejprve prokázat, na základě jakého právního titulu (důvodu) tak činí.
Pokud spotřebitelka s poplatkem (resp. s náhradou) nesouhlasí, měla by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním reklamace ani námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.