Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
obdržel jsem 2 dopisy ohledně zaplacení 170EUR za účet na seznamce Be2.
Na tuto seznamku jsem se ale nikdy neregistroval. Po sdělení na zákaznický servis seznamky, že u nich nemám žádný účet, zaslali email, že vše oředávají exekuční společnosti, která bude dluh vymáhat.
Děkuji
Prosím o radu, jak dále postupovat.
|
Tweet |
V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že existuje právní důvod, na jehož základě se může domáhat zaplacení údajného dluhu. Pokud společnost nedoloží, že mezi ní a spotřebitelem byla řádně uzavřena smlouva (společnost předem prokazatelně informovala spotřebitele o všech smluvních podmínkách), nemůže být společnost ve sporu úspěšná. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval e-mail, v němž společnost informoval o tom, že se do její služby neregistroval a tudíž s ní ani neuzavřel žádnou smlouvu.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost
přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
společnost neustále zasílá dopisy k úhradě dlužné části.
Doposud nezaslala důkaz o existenci účtu.
Nevím jak mám dále tuto situaci řešit.
Děkuji Soural P.
Pokud spotřebitel nemá se společností žádný právní vztah, potom mu nemohla vzniknout povinnost společnosti cokoliv platit. I pokud by společnost přistoupila k vymáhání soudní cestou, bez existujícího právního vztahu jí soud nárok nepřizná. Soukromoprávní vymáhací agentura nemá vůči spotřebiteli žádná speciální oprávnění.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby od jednání vůči spotřebiteli upustila.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.