Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3859Neuznaná reklamace Smartphone Cat B15

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2014, před 10 lety

Jaroslav Tancl

Znění stížnosti

Dne 15.5. jsem u této společnosti zakoupil Smartphone značky Cat. Koupil jsem jej z důvodu odolnosti nejen nárazu, ale schopnost odolávat vůči vodě. První reklamace byla po té co mi na Smartphone zapršelo, říkal jsem si: to je v pohodě, má krytí IP67 déšť mu nic neudělá (IPxx - Odolnost vůči prachu a vodě). Vrátil jsem se k práci, chci přijmout hovor a telefon nereaguje. Evidentně voda na displayi. V tomto případě reklamace uznána. Asi po 2 týdnech po přijetí z první reklamace se stala nešťastná nehoda, kdy při vystupování z auta mi přístroj nešťastně spadl do louže a už jen vidím jak z oné louže vychází bublinky a mě bylo jasné že to není dobré znamení. Přístroj jsem vytáhl a pouze vidím jak na přístroji zbělal display a problikávalo podsvícení. Odeslal jsem jej na reklamaci a servisní technik do zprávy napsal: Neuznáno z důvodu mechanického poškození - telefon je prolitý tekutinou. Možnost přijetí na placenou opravu. Telefon má pouze estetické poškození, přístroj mě varoval že se přehřívá, vyjměte baterii. První odkrytování šlo ztuha, po pár odkrytování a zakrytování to šlo o něco lehčeji - neúplná těsnost.


Produkt

Cat B15 S/N: 151 348 002 936


Požadované řešení

Výměna za nový totožný přístroj / Oprava - výměna základní desky a otestování vodě oddolnosti přímo na servisu technikem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2014 16:02, před 10 lety

V tomto případě záleží na vlastnostech, které prodávající nebo výrobce deklaruje. Pokud by tyto vlatnosti mobilní telefon neměl, jednalo by se o vadu a prodávající by za ni odpovídal. Ale také mohlo jít o vyšší intezitu působení negativních látek, než která je deklarována. V této souvislosti žádáme o vyjádření prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2014 13:18, před 10 lety

Dobrý den pane Tancle,

s řešením se s Vámi spojí kolega z reklamačního oddělení.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 14:22, před 10 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení závěru řešení stížnosti. V případě, že spotřebitel neodpoví do 10 dnů, bude stížnost pro nereakci spotřebitele uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.9.2014 22:21, před 10 lety


Jaroslav Tancl

Při opětovné reklamaci bylo prokázáno mechanické poškození.
Ale při onom nechtěném incidentu byli všechny kryty uzavřeny
tak mají být aby MT splňoval požadavky odolnostní specifikace IP67,
proč tedy výrobce uvádí že vydrží ve sloupci vody
o výšce 1 po dobu 30 minut když MT zničí +- 7cm hlouboká louže? MT,
zobrazil tabulku kde bylo napsáno: vyjměte baterii telefon se přehřívá.
Po několika opakování této statusové tabulky,
sejmutí krytu a vyjmutí baterie zadní kryt MT šel již lehce sejmout
což mi naznačovalo že těsnost a tudíž i odolnostní specifikace nebude taková jaká má být. Přesto MT nejeví mechanické poškození, a nebylo uvedeno v reklamačním protokolu o jaké přesné poškození se jedná přikládám fotografie mnou pořízené, kudy se pravděpodobně voda do MT dostala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2014 09:15, před 10 lety

Dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku nese prodávající, který odpovídá za to, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.
Pokud je spotřebitel přesvědčený, že věc nesplňuje požadavky uvedené specifikace, doporučujeme konzultaci se znalcem, který může poté vypracovat znalecký posudek. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2014 09:36, před 10 lety

Dobrý den pane Tancle,

posílám vyjádření servisu:

Telefon je certifikován pro normu IP krytí IP67. To znamená, že je prachu vzdorný a vodotěsný do hloubky 1 metru, po dobu 30 minut.

Abychom zajistili, že přístroj splní tuto úroveň ochrany, musí být kryty portu ( USB a sluchátek) bezpečně na svém místě a zadní kryt musí být
správně zasazen a uzamknut.


Přístroj je navržen do vlhkého prostředí, ale není navržen k ponoření se po delší dobu. Na poškození vodou, k němuž dojde v případě, že tyto kryty nebudou nasazeny správně, se záruka nevztahuje.


U telefonu jsou zcela červené senzory vlhkosti, takže z toho poznáme, že telefon přišel do styku s tekutinou a že nebyli dodrženy podmínky pro ochranu telefonu, tím pádem záruku neuznáváme.
A navíc výrobce od 1.5.2014 vydal nařízení, že veškeré telefony s červenými indikátory (senzory) vlhkosti nebudou uznány jako záruční oprava!



Tudíž Vám byla zaslána cenová nabídku, neboť neuznáváme telefon na záruční opravu.

Pokud s jejich vyjádřením nesouhlasíte, prosím o vypracování znaleckého posudku.

Omlouvám se za komplikace s produktem a děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 17:03, před 10 lety

Jelikož se v tomto případě nepodařilo dosáhnout dohody stran, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.