Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38592Opakované platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2020, před 5 lety

Dominik Mucha

Znění stížnosti

jak víte, jsme právní zástupci společnosti dateyard AG, Rothusstrasse 23, CH-6331 Hünenberg.
V minulosti jsme Vám několikrát psali a vyzývali Vás k
zaplacení neuhrazených pohledávek naší klientky. Do dnešního dne jste však dlužné částky v plném rozsahu neuhradil/a.
Ani jste do dnešního dne nevypověděl/a smlouvu uzavřenou s naší klientkou, a dohoda se tak dle příslušného ujednání z
důvodu nevypovězení vždy prodloužila a dále prodlužuje. Pro připomenutí: Smlouvu jste uzavřel/a na webových
stránkách zhaverande.

Dosavadní pohledávky jsme nyní shrnuli do jednoho spisu. Aktuálně dlužíte částku v celkové výši 172,33 EUR.

Vyzýváme Vás, abyste tuto částku obratem, nejpozději však do 23.01.2020, převedl/a na náš uvedený účet a u platby uvedl/a
spisovou značku 31120023216.

Uvědomte si, prosím, že naše klientka se této nikoliv zanedbatelné pohledávky nevzdá a po nynějším shrnutí sald
pohledávek budete muset počítat i s jejich uplatněním soudní cestou.

Proto Vám naléhavě doporučujeme, abyste aktuální pohledávku uhradil/a co nejdříve.
Pokud tuto pohledávku nemůžete zaplatit v jedné částce, můžeme se případně domluvit na platbě ve splátkách. Za tím
účelem se nám musíte ve stanovené lhůtě ozvat s konkrétním návrhem splátkového kalendáře. Případné dohody o
dílčích platbách uzavřené v minulosti již nejsou platné.

Mějte, prosím, na paměti, že naše kancelář je smluvním partnerem informační úvěrové kanceláře SCHUFA.

Níže ještě jednou shrnutí všech relevantních platebních údajů:
Vlastník účtu: Auer Witte Thiel
Bankovní ústav: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC: PBNKDEFFXXX
Částka: 172,33 EUR
Předmět: 31120023216


Požadované řešení

Dobrý den vůbec si nevím rady už jsem jim platil jednu částku a teď naskočila ještě větší mohli byste mi poradit?Snažil jsem se jim psát v anglickém jazyků a odpověď žádná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2020 10:41, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: 41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2020 12:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.