Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38597Obdržení zřejmě neobjednaného zboží na adresu vrátnice mého zaměstnavatele na mé jméno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2020, před 5 lety

josef Vetešník

Znění stížnosti

Obdržel jsem jsem tbl. Primavida-Ginseng s dobírkou 149kč.za poštovné.Toto jsem zaplatil převodem.Po zaplacení jsem si přečetl na přiložené složence že příští zásilka bude za 399Kč,včetně poštovného.
Snažil jsem se toto zrušit na na tel.č. 227 191 219.Na tomto č. se však nikdo nehlásí. Prosím tedy o radu,jak dále postupovat.Vetešník J.


Požadované řešení

Zrušit další dodávky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2020 06:01, před 5 lety

Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.

Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.

Doporučujeme taktéž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.¨

Telefonický kontakt na společnost by mělo být možné dohledat na následujících webových stránkách https://westerfield.ch/contact.html. Nebude-li možné se prostřednictvím společností uvedených telefonních linek se společností spojit, může se spotřebitel pokusit kontaktovat společnost na adrese Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2020 13:19, před 5 lety

Spotřebitel nám sdělil, že se podařilo další dodávky zrušit. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.