Společnost


KUCHYNĚ DUŠEK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38598Nesprávně sestavená kuchyně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2020, před 5 lety

Robin Kaplan

Znění stížnosti

V panelu nad troubou jsme žádali dvě skříňky s otevíráním nahoru, nikoli do strany. Jedna skříňka byla navržena a nainstalována správně, u druhé ale paní K., která kuchyni navrhovala, zapomněla na dvířka. V nákresu, který jsme dostali, dvířka zakreslena jsou.
Paní K. se posléze přiznala, že na dvířka zapomněla. Když jsem chtěl, aby se dvířka dodala, argumentovala, že skříňka má nesprávné rozměry (protože byla špatně navržena) a nyní bude možné dvířka, která se otevírají směrem nahoru, nainstalovat pouze za pomoci speciálního kloubu C 60 YMH.
Na faktuře byl kloub vyčíslen na 7.469 Kč.
Když jsem řekl, že toto odmítám zaplatit, paní K. poslala opravenou fakturu, kde byla zmíněná součástka za 1.701 Kč.
Fakturu jsem zaplatil. Když mi truhláři přijeli dvířka nainstalovat, velice se divili, že kloub C 60 YMH nemám. Oni jej prý také nedostali. Nainstalovali tedy dvířka s otevíráním do strany.
Toto se stalo 1.5.2018.
Kuchyni jsem objednával na přelomu léta a podzimu 2017 v Kuchyně Dušek v Čestlicích.
Celkově jsem zaslal 5 e-mailů se stížností. U jednoho mi bylo potvrzeno přijetí, ale nikdy žádné další vyjádření. S panem Duškem jsem posléze opakovaně mluvil po telefonu. Vždy slíbil, že situaci prošetří, ale již nikdy se neozval nazpět.


Produkt

Typ kuchyně Katy, materiál Pino Aurelio. Předmět stížnosti je, kromě samotného stestavení části kuchyně, kloub C 60 YMH, který jsem zaplatil, ale nedostal.


Požadované řešení

Žádám, aby mi bylo vysvětleno, za co přesně jsem zaplatil, a aby má kuchyně byla dodělána tak, jak jsem si ji objednal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2020 08:38, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Prodávající je podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel tak má následně právo od smlouvy odstoupit, požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo stále trvat na odstranění vady.

Nevyřízením uplatněné reklamace ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud nebyla prokazatelně sjednána mezi stranami lhůta delší, se dopouští společnost přestupku. Spotřebitel má v takovém případě možnost podat podnět České obchodní inspekci k provedení kontroly.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2020 13:08, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.