Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , dne 9.7.2014 přítelkyně zakoupila v Deichmannu v Campus squer peněženku , prodávala ji přímo paní vedoucí . V tom bych žádný problém neviděl , ale po 6 dnes se rozjely švy spoje atd tak jsme se vydaly na bližší pobočku do Třebíče aby nám peněženku vyreklamovaly . Na pokladně mi paní řekla dobře je to katastrofa vyberte si jiný kus měly jsme vybráno a paní vedoucí začala že to není jejich zboží ovšem krabička i účtenka jejich jsou . Po několika minutové výměně názorů mi řekla že prostě je stará ošoupaná a že at si du zkoušet něco takového vyreklamovat jinam . že oni nic takového s touto značkou nikdy v prodeji neměly a že se je snažím okrásat podotýkám o 250 kč ,o ty peníze mi nešlo ale o ten princip .... , ale nikdo mi nevysvětlí že jsme ji koupily u nich paní vedoucí z brna nám ji prodala , a jakto že paní vedoucí z třebíče ví že oni tuto značku nemají ale v brně nám ji prodá a nezájímá jí že někdo peněženku vyměnil v krabičce , do krabičky se totiž nikdo nepodíval .... Nicméně mám účtenku od peněženky která je vázána k jinému artiklu tudíž mi nic nedají , takže je to můj problém a já jsem ten který podvádí deichmann , jak jsem pal o peníze mi opravdu nejde , ale o princip jakým se chová paní vedoucí z Třebíče k lidem. A navíc osočovat někoho před spoustou lidí že chi jen peníze a podvádím je hodně sprosté . A dovolte aby h podotkl že měsíčně necháme s přítelkyní za boty ve vaší síti prodejen nejméně 6 Tisíc tudíš se považuji za věrného zákaníka
Peněnka hnědá pánská, krabička Borelli ale v krabičce značka Wild things only ,
Omluva , řešení arogantního chování Vedoucí v Třebíči P. R. , ... prověření zboží na pobočce Brno Campus , výměnu zboží a slevu na další nákup
|
Tweet |
Z právního hlediska se jedná o tzv. nesplněnou jakost při převzetí, kdy by měl prodávající dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku prokázat, že zboží bylo v souladu se smlouvou v době převzetí. Neprokáže-li tuto skutečnost, spotřebitel má v první řadě právo na výměnu, není-li to možné, může od smlouvy odstoupit.
Spotřebitel nám sdělil, že stížnost byla kladně vyřízena. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.