Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po používání Elektro koloběžky EcoWheel GR1 12aH zakoupené u firmy EcoWheel s.ro za 18990kc přibližně 2 měsíce jsem musel reklamovat nabijecí baterii protože nešla dobíjet dodanou nabíječkou a nedosahovala slíbovany dojezd,Řešení se firma vyhýbá a posila jen nesmyslné emailové odpovědi a sliby .Dodavatel je firma EcoWheel s.r.o. Praha14200,Meteorologická 729/29
Elektrická koloběžka EcoWheel GR1 12aH čERVENÁ
Protože nemůžu už od 22.10.2019 tento výrobek používat žádám vrácení peněz,a odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
Není-li reklamace vyřízena nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy. Odstoupením od smlouvy zaniká smluvní závazek a strany jsou povinny vrátit si vzájemně poskytnutá plnění. Prodejce je tedy povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.