Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38604Stížnost na kurýra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2020, před 5 lety

David Bureš

Znění stížnosti

Dnes mi přišla v 7 hodin zpráva o doručení balíčku mezi 9-11 hodinou,volám tedy kurýrovi,že jsem v tomto čase v práci,zda-li by mi mohl balíček dovést do práce (všichni ostatní kurýři s tím nikdy nemají problém) řidič mi odpověděl,že to není jeho okruh a že mi balíček nechá v zásilkovně!Zásilkovna je ve stejném městě vzdálena 1,3 km od práce.Chápu,že pro kurýra je ideální,všechny balíky lidem v okolí nechat v zásilkovně a mít hotovo,ale argument,že to není jeho okruh vážně nechápu,kdyby mi to měl dovést na adresu,zajel by si mnohem delší trasu.Tento problém řeším již podruhé, dle mého názoru,podle hlasu, se jedná stále o stejného řidiče,s jínými řidiči ve vaší společnosti není žádný problém a vždy mi vyšli vstříc.Když ho tato práce nebaví,ať jde dělat něco jiného.Díky za nesmyslné lítání do zásilkovny,příště zvolím společnost,kde za službu zaplatím a také onu službu dostanu.


Požadované řešení

Naučte dělat své lidi,co je jejich práce,tedy rozvést balíky tak, jak se patří a né mít za pět minut hotovo a pak spát za lesíkem.Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2020 16:33, před 5 lety

Společnost má povinnost dodat zásilku do místa, které bylo sjednáno ve smlouvě. Pokud místem doručení bylo bydliště spotřebitele, měl přepravce povinnost pokusit se doručit zboží do tohoto místa, není-li to možné, má možnost zásilku uložit. Povinnost dopravit zásilku do jiného, náhradního místa (pracoviště spotřebitele), by měl přepravce pouze v případě, kdy by to bylo smluvně sjednáno. Není-li tato povinnost sjednána, je na vůli přepravce, zda se rozhodne v zájmu spokojenosti zákazníků požadavku vyhovět, či nikoliv.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 14:36, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.