Společnost


Tomáš Balatka

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3861Reklamace-neřešení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2014, před 10 lety

Zdenka Mráčková

Znění stížnosti

Koncem června jsem od firmy DS Company zakoupila slunečník Lanzarote. Při prvním použití se zlomil plastový kloub. Ihned jsem mailem firmu kontaktovala a odpověděli, že mi pošlou náhradní díl. Do dnešního dne náhradní díl nemám, firma není v kontaktu, nelze tedy reklamaci řešit, Prosím o radu, neboť nyní chci slunečník reklamovat, resp. vrátit.
Slunečník jsem kupovala přes internetový obchod


Produkt

zlomený kloub, nebezpečí pádu a následně úrazu


Požadované řešení

Zboží chci vrátit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2014 15:39, před 10 lety

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Poté má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Je však důležité, aby z projevu vůle spotřebitele vyplývalo, že uplatňoval reklamaci a jaký nárok zvolil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2014 09:17, před 10 lety

Dobrý den, dle dohody byl objednán svoz poškozeného zboží u zákaznice na den 29.7. službou PPL. S pozdravem za DS Company, Petránová Andrea

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2014 18:41, před 10 lety


Zdenka Mráčková

Dobrý den,
výborně, je 29.7.2014, 18:38 hodin a plánovaný a slíbený svoz poškozeného zboží se neuskutečnil, Mráčková Zdenka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 17:12, před 10 lety

Možnost reakce přenecháváme společnosti, aby mohla vysvětlit, z jakého důvodu nebyla dohoda dodržena. Dále dodáváme, že den, kdy mělo dojít k převzetí zboží, bude rozhodný pro uplatnění reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 16:33, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatelský subjekt již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.