Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koncem června jsem od firmy DS Company zakoupila slunečník Lanzarote. Při prvním použití se zlomil plastový kloub. Ihned jsem mailem firmu kontaktovala a odpověděli, že mi pošlou náhradní díl. Do dnešního dne náhradní díl nemám, firma není v kontaktu, nelze tedy reklamaci řešit, Prosím o radu, neboť nyní chci slunečník reklamovat, resp. vrátit.
Slunečník jsem kupovala přes internetový obchod
zlomený kloub, nebezpečí pádu a následně úrazu
Zboží chci vrátit.
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Poté má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Je však důležité, aby z projevu vůle spotřebitele vyplývalo, že uplatňoval reklamaci a jaký nárok zvolil.
Dobrý den, dle dohody byl objednán svoz poškozeného zboží u zákaznice na den 29.7. službou PPL. S pozdravem za DS Company, Petránová Andrea
Dobrý den,
výborně, je 29.7.2014, 18:38 hodin a plánovaný a slíbený svoz poškozeného zboží se neuskutečnil, Mráčková Zdenka.
Možnost reakce přenecháváme společnosti, aby mohla vysvětlit, z jakého důvodu nebyla dohoda dodržena. Dále dodáváme, že den, kdy mělo dojít k převzetí zboží, bude rozhodný pro uplatnění reklamace.
Vzhledem k tomu, že podnikatelský subjekt již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.