Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#38611Neopravnene stiahnute peniaze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2020, před 5 lety

Simona Adamikova

Znění stížnosti

Dobry den na zoznamke be2 som sa nikdy neregistrovala napriek tomu mi boli stiajmute platby v novembri urychlene som to riesila a pisomne im dala vypoved clenstva a zmazanie uctu naco mi bol poslany mail ze koncim k 8.12 napriek tomu mi v januari stiahli dalsich takmer 50eur su to zlodeji zvazujem tuto spolocnost medializovat a podat hromadne tresrne oznamenia zmenila som si aj platobnu kartu napriek tomu ma znova v januari okradli


Produkt

Premiove clenstvo zmazanie uctu


Požadované řešení

Ziadam okamzite vratenie penazi nakolko som vypovedala zmluvu uz v januari poslala som aj vypis uctu podavam aj reklamaciu v banke


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2020 12:05, před 5 lety

Pokud spotřebitelka ukončila členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost
přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 08:58, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 18:56, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.