Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den na zoznamke be2 som sa nikdy neregistrovala napriek tomu mi boli stiajmute platby v novembri urychlene som to riesila a pisomne im dala vypoved clenstva a zmazanie uctu naco mi bol poslany mail ze koncim k 8.12 napriek tomu mi v januari stiahli dalsich takmer 50eur su to zlodeji zvazujem tuto spolocnost medializovat a podat hromadne tresrne oznamenia zmenila som si aj platobnu kartu napriek tomu ma znova v januari okradli
Premiove clenstvo zmazanie uctu
Ziadam okamzite vratenie penazi nakolko som vypovedala zmluvu uz v januari poslala som aj vypis uctu podavam aj reklamaciu v banke
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka ukončila členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost
přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.