Společnost


MEDIK HAUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#38613Po odstoupení od smlouvy po 2 měsících žádná reakce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2020, před 5 lety

Marie Honzíková

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na společnost MEDIK HAUS, kde jsem si přes internet zakoupila voucher na BOTULOTOXINU za 990,-Kč. Za dva dny jsem odstoupila od smlouvy bez udání důvodu, ale ani po dvou měsících žádná odpověď a peníze zpět také nepřišly. Jeden mail nereaguje, druhý asi neexistuje, tak jsem se rozhodla, že napíši stížnost na ČOI. Z ČOI mě přišel po 30 dnech mail, že není oprávněná prodávajícímu nařídit vrácení zaplacené částky, ale mám možnost podat návrh na mimosoudní řešení. Takže jdu do toho, ale určitě to není od společnosti MEDIK HAUS seriozní chování, ale špatná reklama.


Produkt

Kosmetická úprava mezi obočím ( BOTULOTOXIN)


Požadované řešení

Podle mě, když odstupuji od smlouvy bez udání důvodu přes internet podle ust. § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, by měla společnost dle ust. § 1832 odst. 1 občanského zákoníku bez zbytečného odkladu do 14 dnů vrátit peněžní prostředky stejným způsobem, jak byly společností přijaty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2020 20:22, před 5 lety

Spotřebitelka nemá právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od uzavření smlouvy, pokud je předmětem smlouvy poskytování zdravotní péče. Z popisu stížnosti ale vyplývá, že předmětem smlouvy byla kosmetická úprava, právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od uzavření smlouvy bez udání důvodu proto spotřebitelce náleží.

Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Prodávající je poté povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2020 14:00, před 5 lety

Dobrý den

Paní Marii Honzíkové byly peníze již vráceny.

Jana Nováková
MEDIK HAUS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2020 07:57, před 5 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.1.2020 12:50, před 5 lety


Marie Honzíková

Hodnocení: