Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Moje odpověď na vyučtování za leden 2020
Dobrý den,
částka, kterou mám zaplatit není ta , o které mluvila slečna telefonistka, při dojednávání nové služby od ledna.
Jsem na dlouhodobé pracovní neschopnosti s rakovinou a dvě stovky pro mne nejsou tak zanedbatelné.
Musí přeci existovat nahrávka našeho rozhovoru, ne?
A proč nechci kontaktovat Vašeho guru? Protože, když jsem s ním komunikovala o návštěvě ohledně neschopnosti odesílat smsky z telefonu, chtěl po mně potvrdit schůzku smskou. Divíte se mi?
Mgr. Mirjam Rédlová
Sdělte mi , prosím, kontakt na Vaše oddělení reklamací. Děkuji.M.R.
odpověď Vašich Guruů:
Mrzí nás to, ale právě jsme vytíženi, zkuste to prosím později.
Děkujeme za pochopení.
A já Vám sděluji, že myslitel typu Vašeho Guru mi těžko pomůže, když si chtěl naposled se mnou smskovat ve věci nefungujícího odesílání smsek z mého telefonu. Dívenka na jiné prodejně mi vyměnila kartu a závada byla vyřešena. Nějakou dobu před tím mi jiný odepisoval ve věci výměny telefonu a na každé stránce mne oslovoval jiným příjmením.
divíte se mi, že už nechci jednat s Vašimi Guru???
Sdělte mi prosím, kontakt na Vaše reklamační oddělení.
Jsem u Vás věčnost a v životě jsem nedlužila korunu, tak se prosím, i Vy ke mně chovejte slušně,Mgr. Rédlová
viz popis stížnosti
dodržení částky domluvené telefonicky
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
rád se s vámi na řešení domluvím.
Kontaktovat nás můžete na emailové adrese info@o2guru.cz. Budeme jen potřebovat poslat telefonní číslo, kterého se vyúčtování týká, a také koncovku rodného čísla pro ověření.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den
děkuji za rychlé vyjádření, moje číslo je 722217208, koncovka rodného čísla je 0312.
Jsem s pozdravem, Mgr. Rédlová
Děkuji.
Celkově máte za služby platit 848 Kč + 49 Kč za splátku set-top boxu. Na posledním vyúčtování máte částku 1 082 Kč z toho důvodu, že jde o přechodné období, ve kterém docházelo k úpravám tarifů.
Měla jste snad domluvenou jinou cenu? Toto totiž odpovídá přesně vašemu tarifu O2 Spolu pro jednoho.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
848 Kč + 49 Kč je částka, která byla domluvena. Proto mne částka 1 082 Kč překvapila.
Děkuji za Vaše rychlé a srozumitelné jednání a jsem s pozdravem, Mgr.M.Rédlová.
Jsem rád, že se vše vysvětlilo a vše souhlasí.
Přeji vám pohodový zbytek dne.
Za nás je tak možné stížnost uzavřít.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla stížnost uzavřít.
Ano, i já stížnost mohu uzavřít, Mgr. Rédlová
Vzhledem k tomu, že v řešené věci bylo dosaženo smírného řešení sporu, tuto stížnost uzavíráme.