Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 5.12.2019 jsem se rozhodl ke změně operátora a to ke dni 6.1.2020, kdy mi u jiného operátora končila 3.1.2020 smlouva. Jelikož se ale jednalo o pátek, byla portace nastavena na pondělí 6.1.202. Veškerá komunikace probíhala telefonicky, s tím, že 5.12.2019 jsem byl na prodejně O2 na Zličíně, kde jsem předal kód potřebný k portaci čísel. Celkem se měly portovat 3 čísla s termínem zahájení služby 6.1.2020. Tak to bylo sepsáno a dáno.¨K tomu mi byla za 1 Kč nabídnuta služba TV. S čímž jsem souhlasil. Opětovně jsem upozorňoval, že začátek služby je 6.1.2020. Došlo k podepsání smlouvy a já spokojeně odešel. Do mailu mi přišly pokyny, kterých jsem se držel. Ale jaký byl můj šok, když mi 11.12 přišla faktura na úhradu 259,--, za nějaké služby, které jsem ani neodebral. Když jsem toto reklamoval, bylo mi řečeno, že se jedná o poměrnou část za služby. A to jsem si ani nezavolal. Na základě toho a po několikerých telefonických konzultacích s oeprátory O2, kteří slíbí cokoliv, ale nic neví, ( to jsem pochopil později), mi bylo řečeno, že tedy na základě mé nespokojenosti bude celá portace zrušena a portována čísl uvolněna k mé dispozici. Stalo se ale pouze to, že bylo uvolněno pouze jedno číslo z těch třech čísel. Ale to jsem zjistil až v novém roce, a to cca 2.1.2020, kdy jsem se zajímal, jak pokračuje portace k jinému operátorovi. Nakonec jsem se rozhodl pro T-Mobile. A tam jsem se dozvěděl, že bylo ze strany O2 uvolněno pouze jedno číslo, a ostatní zůstal u O2. Jelikož se mi nepodařilo s operátory O2 vyjednat uvolnění daných dvou čísel, u T-Mobilu jsem si vyžádal dvě nové čísla. A u O2 jsem opět zjišťoval, zda byla smlouva skutečně zrušena. Jaký byl můj šok, když mi poté volala operátorka O2, že mi posílá poštou kódy k ukončení služby. Takže to vše byly ze strany O2 pouze plané kecy. A vrchol byl v tom, že mi 9.1.2020 přišla další faktura za služby, které ještě nemají být aktivní a chtějí zaplatit cca 1600,--
Když to zhrnu, tak služby měly být aktivní od 6.1.2020, ale O2 účtuje i období, kdy služby nemohly být aktivní a na dopis s reklamací, zaslaný datovou schránkou vůbec nijak nereaguje.
A tak nyní řeším, co s takovýmto jednáním ze strany O2 dělat...
zákaznický účet číslo 5910332504
Dobropis k uvedeným fakturám, a okamžité zrušení daných služeb
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Jestliže tedy proběhla s operátory nějaká domluva, je pro společnost závazná.
Pokud spotřebitel se zaslaným vyúčtováním nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci, což se již stalo. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
na vaší reklamaci již reagovali naši specialisté z oddělení Reklamací a stížnosti a to v hovoru z 15. 1. 2020 s tím, že vaše reklamace byla uznána jako oprávněna a další informace vám byly zaslány na email.
Velmi se za vzniklé komplikace ještě jednou omlouváme.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: