Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#38618Špatně podána výpověď.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2020, před 5 lety

Tomáš Staňa

Znění stížnosti

Společnost špatně za mě podala výpověď k dosavadnímu dodavateli plynu, ikdyž jsem jim sdělil všechny správné informace a tím mi propásla výpovědní lhůtu a teď musím být další rok s drahým tarifem u současného dodavatele EON. Podal jsem stížnost a odpověď byla. Po přezkoumání nahraného hovoru jsme zjistili, že jste sice vše sdělil správně, ale následně jste souhlasil s našim zaměstnancem. Když jsem s vyřízení stížnosti nesouhlasil a že chci kompenzaci za ten další rok u stávajícího dodavatele, tak mi odpověděli, že mi nic nedají, že za to může EON, který zneužívá starý a nový obchodní zákoník a že to dlouhodobě doposud neúspěšně řeší s ERÚ. Oni mi tvrdí, že věděli předem o tomto problému a přesto výpověď podali špatně a mě to teď bude stát nemalé finanční prostředky. O 2 měsíce jsem řěšil u Bohemia Energy úplně stejnou výpověď od EON na jiné adrese a vše proběhlo v pořádku. Prostě kryjí svého zaměstnance za chybu na úkor zákazníka.


Produkt

Výpověď od EON k Bohemia Energy za dodávku plynu.


Požadované řešení

Měli by zaplatit EONu pokutu za přechod k nim, nebo zaplatit kompenzaci za další rok u EONu, kde jsem měl domluvenou individuální levnou nabídku a teď budu mít rok standartní drahý tarif a nemůžu už nic měnit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2020 12:55, před 5 lety

Pokud dané společnosti vyplývala ze smlouvy povinnost jednat se stávajícím dodavatelem a podat za spotřebitele výpověď, přičemž tak ovšem neučinila a spotřebiteli v důsledku toho vznikla škoda, je za ní společnost odpovědná. Jedná se o odpovědnost za škodu způsobenou porušením smluvní povinnosti, která je upravena v § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Výše škody může v řešené věci být stanovena např. rozdílem mezi předpokládanou platbou a platbou, kterou spotřebitel musí vlivem chybného postupu společnosti platit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2020 14:37, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.