Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#3862Neuznání reklamace iPhone 5

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2014, před 10 lety

Honza Hlach

Znění stížnosti

Telefon koupen v září 2013, v únoru 2014 přestal fungovat displej. Telefon odevzdán na reklamaci. Z oficiálního servisu přišla zpráva, že uvnitř iPhonu našli kus špejle. Závěr: musel jsem jí tam dát já. Reklamace neuznána, telefon neopraven.


Produkt

iPhone 5, IMEI: 013553008254404


Požadované řešení

Rád bych dostal nový, funkční iPhone bez dřevěných součástí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2014 15:09, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by tedy prokázat, že tato vada nebyla na výrobku přítomná v době převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 17:17, před 10 lety

Společnost Alza.cz a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.