Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Telefon koupen v září 2013, v únoru 2014 přestal fungovat displej. Telefon odevzdán na reklamaci. Z oficiálního servisu přišla zpráva, že uvnitř iPhonu našli kus špejle. Závěr: musel jsem jí tam dát já. Reklamace neuznána, telefon neopraven.
iPhone 5, IMEI: 013553008254404
Rád bych dostal nový, funkční iPhone bez dřevěných součástí.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by tedy prokázat, že tato vada nebyla na výrobku přítomná v době převzetí.
Společnost Alza.cz a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.