Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
3.9. 2018 jsem koupil 2 vstupenky za 4 500,- Kč celkem na představení Rychle&Zběsile Live, které bylo zrušeno a do dnešního dne i přes ujištění, že se na vrácení pracuje, neobdržel ani korunu zpět
3.9. 2018 přes síť ticket portál zakoupeny 2 vstupenky (4 500,- Kč), 3.12.2018 přišla E-mailem informace, že je představení zrušené a schéma vrácení peněz.... ani dle schématu resp. termínu uvedeném tam, nepřišla částka zpět. . 21.9.2019 jsem zaslal dotaz s požadavkem o výplatu a bylo mi odpovězeno23.9.2019 : Důvodem je dosud nevyplacené plnění z pojistné smlouvy a nevrácení finančních prostředků ze zahraničí, které od nás obdržel management Fast Live Production na honorář a produkci akce. Vzhledem k těmto skutečnostem se naše agentura dostala do velmi složité finanční situace, která nás nutí tento systém změnit a prodloužit lhůty vracení vstupného, tak, jak se nám bude dařit prostředky postupně získávat. Budeme stále dodržovat pořadí, v jakém byly vstupenky zakoupeny..... předpokládám předepsaný text bez dalšího výsledku.
navrácení vstupného 4 500,- Kč
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.