Společnost


Elimat investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#38622Platsn clinique odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě, navrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2020, před 5 lety

Dagmar Bártová

Znění stížnosti

Dne 11.11.2019 mi zakoupil manžel voucher na ošetření pleti za 7920,-,které ten den uhradil z našeho společného účtu. Vzhledem k tomu, že mi jsem tento voucher nechtěla čerpat, rozhodla jsem se odstoupit od smlouvy ve 14ti denní lhůtě. Originál jsem poslala přes pobočku Platan clinique a kopii si nechala orazitkovat. Odstoupení jsem zaslala i emailem na vedeni@platanclinique.cz. 14.11.mi přišel e-mail s potvrzením odstoupení od smlouvy a informací, ze mi peníze vrátí do 30.pracovnich dnů. 3.1.jsem e-mailem urgovala. Ještě ten fen přišla emailem odpověď, ze se omlouvaji, ze penize hned pošlou. Zatim se tak nestalo.


Produkt

Voucher na ošetření pleti


Požadované řešení

Chci na firmu upozornit, získat zpět peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2020 20:25, před 5 lety

Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2020 13:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.