Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.11.2019 mi zakoupil manžel voucher na ošetření pleti za 7920,-,které ten den uhradil z našeho společného účtu. Vzhledem k tomu, že mi jsem tento voucher nechtěla čerpat, rozhodla jsem se odstoupit od smlouvy ve 14ti denní lhůtě. Originál jsem poslala přes pobočku Platan clinique a kopii si nechala orazitkovat. Odstoupení jsem zaslala i emailem na vedeni@platanclinique.cz. 14.11.mi přišel e-mail s potvrzením odstoupení od smlouvy a informací, ze mi peníze vrátí do 30.pracovnich dnů. 3.1.jsem e-mailem urgovala. Ještě ten fen přišla emailem odpověď, ze se omlouvaji, ze penize hned pošlou. Zatim se tak nestalo.
Voucher na ošetření pleti
Chci na firmu upozornit, získat zpět peníze
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.