Počet nahlášených stížností: | 561 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
20.11.2019 jsem udělala objednávku u obchodu www.icell.cz.
Přišel mi email o přijetí objednávky a nic se nedělo. Po cca 7-10 dnech jsem přes jejich stránky,v sekci kontakty, vyplnila formulář, kde jsem psala, že ruším svoji objednávku a o zboží nemám zájem.
27.12.2019 přišel email, kde mě informovali o tom, že zboží odeslali. Obratem jsem psala, že o zboží nemám zájem a že jsem přes jejich stránky objednávku zrušila.
Když balíček přišel, zboží jsem nepřebrala a nechala jsem zboží poslat zpět. Druhý den mk přišel email, kde mi vyhrožují, že pokud neuhradim náklady na přepravu apod, budou po mě částku vymáhat.
Na emaily ani telefony nereagují.
Mám tedy částku uhradit, i když jsem nepochybila?
Děkuji a přeji krásný den
M.
Kryt na mobil samsung galaxy s10e, sklo na samsung galaxy watch
Rada, jestli mám částku uhradit, i když jsem nepochybila.
|
Tweet |
V případě uzavření smlouvy distančním způsobem (např. na e-shopu atd.) má spotřebitelka ze zákona právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Možnost odstoupit od smlouvy je tedy možná i před doručením zboží.
Pokud odstoupení od kupní smlouvy zašle spotřebitelka ještě před vyexpedováním zboží, nemá povinnost zaslané zboží přebírat. Prodávající tudíž nemůže po spotřebitelce žádat, aby mu uhradila náklady za přepravu zboží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila (objednávku zrušila).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.