Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,na můj dotaz ze dne 2,7.t.r.k zaslání nesrozumitelné faktury mě GURU o2 p.Renáta Drastichová,ozvláštnídpověděla,že častka 432kč byla jen přibližná a tak dalčí faktura na 36kč byla vyrovnávající na celkem 468kč.Jedná se o jasný výpočet měsiční pušál 195x počet měsíců děleno 5-195x12/5 to je teda 468kč.Vše bylo zaplaceno,ale k mému údivu přišla další faktura č 4148586959 a to na dalších 1.219.20kčbez jakéhokoliv vysvětlení.Velmi ráda si počkám na vysvětlení nehledě na překročení vyměřené pokuty.Je to opravdu zajímavé když se v tomto případě porušuje zákon.Děkuji za zveřejnění a zvláštní fakturace 02.Wanda Cislerová.Zák. č 3609276222
Podat řádné vysvětlení a určitě zlepšit komunikaci pokud se stane omyl
|
Tweet |
Sama faktura by měla obsahovat vysvětlení, které služby jsou předmětem fakturace. Není-li si spotřebitel jistý správnosti faktury, je vhodné ji reklamovat.
Hezký den, informace kolegyně Drastichové byly podány zcela správně. Co již však správně nebylo, je vystavení zmíněného vyúčtování na druhou smluvní pokutu 4148586959, která byla vystavena chybou systému – v tuto chvíli je již stornována.
Za nepříjemnost se omlouváme.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2
Myslím,že to není chyba systém.Podobný problém řeší i manžel viz stížnost uveřejněná 19.7.jako neoprávněné zaslání faktury.Tam se jedná jen o 93.60kč
Tento fakt nemůžeme na základě dostupných informací posoudit. Nicméně nás těší, že se daná záležitost vysvětlila a stížnost uzavíráme.