Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#3863Zvláštní faktura

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2014, před 10 lety

Karel Cisler

Znění stížnosti

Dobrý den,na můj dotaz ze dne 2,7.t.r.k zaslání nesrozumitelné faktury mě GURU o2 p.Renáta Drastichová,ozvláštnídpověděla,že častka 432kč byla jen přibližná a tak dalčí faktura na 36kč byla vyrovnávající na celkem 468kč.Jedná se o jasný výpočet měsiční pušál 195x počet měsíců děleno 5-195x12/5 to je teda 468kč.Vše bylo zaplaceno,ale k mému údivu přišla další faktura č 4148586959 a to na dalších 1.219.20kčbez jakéhokoliv vysvětlení.Velmi ráda si počkám na vysvětlení nehledě na překročení vyměřené pokuty.Je to opravdu zajímavé když se v tomto případě porušuje zákon.Děkuji za zveřejnění a zvláštní fakturace 02.Wanda Cislerová.Zák. č 3609276222


Požadované řešení

Podat řádné vysvětlení a určitě zlepšit komunikaci pokud se stane omyl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2014 15:05, před 10 lety

Sama faktura by měla obsahovat vysvětlení, které služby jsou předmětem fakturace. Není-li si spotřebitel jistý správnosti faktury, je vhodné ji reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2014 19:56, před 10 lety

Hezký den, informace kolegyně Drastichové byly podány zcela správně. Co již však správně nebylo, je vystavení zmíněného vyúčtování na druhou smluvní pokutu 4148586959, která byla vystavena chybou systému – v tuto chvíli je již stornována.
Za nepříjemnost se omlouváme.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.8.2014 10:00, před 10 lety


Karel Cisler

Myslím,že to není chyba systém.Podobný problém řeší i manžel viz stížnost uveřejněná 19.7.jako neoprávněné zaslání faktury.Tam se jedná jen o 93.60kč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2014 15:36, před 10 lety

Tento fakt nemůžeme na základě dostupných informací posoudit. Nicméně nás těší, že se daná záležitost vysvětlila a stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.