Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38630Negativní přístup při reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2020, před 5 lety

Alexandra Kročáková

Znění stížnosti

Reklamovala jsem zrcadlo,nikdo se mi neozval,až po mé urgenci se mi z reklamačního odd.ozvali.Zrcadlo je velice choulostivé zboží na převoz a váží cca 40 kg.Bylo mi řečeno,že ho musím přivézt zpět.Při převozu je riziko poškození.Dále mi bylo řečeno,že vyměněné zrcadlo si mám sama zkontrolovat při převzetí.To jaksi není možné, protože je potřeba ho zapojit do sítě a rozsvítit a po rozbalení opět hrozí poškození při následném převozu.Závěr byl,že prostě zboží nesváží a konec.Pro mne patová situace.Za několik měsíců jsem koupila 3 výrobky a z toho 2 reklamovala.


Produkt

Zrcadlo podsvícené led.Zevnitř ušpiněné,není možnost vyčistit. Objednávka č.PQQF4B. Cena 5000,-


Požadované řešení

Odvoz poškozeného zboží a vrácení nového zkontrolovaného zrcadla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2020 13:11, před 5 lety

Pro uplatnění reklamace vady na věci, se kterou se obtížně manipuluje, není nutné, aby spotřebitel zajistil přepravu věci do provozovny prodávajícího. Postačí, pokud se prodávající se spotřebitelem domluví na jiném způsobu, na základě kterého bude možné rozhodnout o oprávněnosti reklamace, např. na základě fotografií, videa natočeného spotřebitelem, prohlídky servisním technikem v místě bydliště spotřebitele apod.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2020 13:13, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.