Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#38637Stížnost na celkovou úroveň prodejny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2020, před 5 lety

Jan Frank

Znění stížnosti

Billa na letišti Václava Havla v Praze. Jedná se o to, že zboží, které je uvedené jako slevové, tak ve skutečnosti není a až na pokladně je zákazník seznámen s tím, že je za plnou cenu a že sleva již není a že není čas to vše měnit. Další stížnost se týká úroveň potravin a to pečiva, kterej je po ránu buď všechno staré a tvrdé, nebo po zakoupení je po hodině tvrdé a nepoživatelné (na tento problém nadávají všichni zaměstnanci letiště l, kteří do Billy chodí nakupovat). Dále se to týká krájených a balených sýrů, které jsou z většiny prošlé (prohledával jsem všechny co tam byly a nenašel jsem jediný, který by nebyl prošlý, kdy většině z nich skončilo datum spotřeby před 14 dny! A poslední věc ohledně mé stížnosti je na personál, který neumí česky a když jsem se nedokázal domluvit s paní ukrajinské národnosti, která byla u pultu s masnými výrobky, tak mi nakonec řekla, ať si táhnu jinam.


Produkt

Služba, zboží


Požadované řešení

Všechno zlepšit. Nejhorší Billa prodejna v republice


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2020 10:31, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2020 08:26, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.